Můj život s patinou

15:11

Celý svůj život jsem prožila v přízemí panelákového bytu, kde každá místnost měla jinou barvu, kuchyň byla zelená, obývák meruňkový, dětský pokoj žlutý a ložnice modrá.


















Zajímal mě strohý, elegantní, pro někoho sterilní design a život jsem si nikde jinde nedokázala představit.
Ale známe to všichni, tak jak někomu během školních let nechutnala rajská, může si ji v dospělosti dávat na kila.




















Stejně tak mé zalíbení v minimalistické eleganci.
Padlo v momentě přestěhování do rodinného domu, do malé vesničky 50km za Prahou.


















Vintage, Shabby Chic, Nordic Style, Rustical, půvab staré Francie a Toskánska.


















Prostě staré v novém/nově staré a já měla jasno jak bude vypadat náš pravý a útulný domov.

Vítejte
Martina

0 komentářů

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...