V peřinách.

23:43

TAG.
První co mě potkal, díky Veronice. Verčo, děkuji. Docela jsem se u otázek pobavila a ještě více u stejně postižených (otagovaných).



Takže zde ten můj:
Bez čeho už půl roku neodcházím do peřin?
Bez pyžama, když je zima. Bez košilky, když je teplo. Občas bez notebooku. A bez chlapa. Nebo on beze mě? A s plnou hlavou toho všeho, co jsem chtěla udělat a nestihla. A toho co jsem musela udělat a taky nestihla. Nebo že bych stihla, ale trpím prokrastinací?

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?
San co? Jestli to je košilka, pak ano. V létě. Když mi není zima. Jinak pyžamo, ale žádný vytahaný flanel. Moje úchylka je v pěkně infantilních kraťasech s tričkem. A že se fantazii meze nekladou. Mickey a Minnie - jako představitelé skutečného a pevného partnerského svazku. V závěsu za nimi už jen labutě. 

Kniha?
Ano. Ale radši ne do postele, spíš ráno ke kávě. Jak se začtu, jsem schopná číst, dokud nedočtu. Pokud do peřin, rázem je z toho spací deficit. Poslední dobou se mi u postele hromadí Lars Kepler - a to se člověku pak spát taky moc nechce.

Kosmetické rituály?
Sprcha. A občas se odlíčím.A občas mě při spaní odlíčí polštář. Taky si nezapomenu při pohledu do zrcadla říct, jak mi to sluší, jak jsem pěkná. Tedy až potom, co si vyndám kontaktní čočky.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Víno, pívo, čaj... Pečlivě donesený na noční stolek. Pečlivě druhý den vylitý do dřezu. Většinou než cokoliv vypiju, usnu.

Chrápu?
A slintám. Záleží o čem (kom) se mi zrovná zdá.

Snídaně do postele?
Víte jak to je. Pokud chcete snídani do postele, spěte v kuchyni. 


 












A to nejlepší nakonec, štafetu ráda předám dál. A rovnou se těším na příspěvěk:
Lucky z luciedeml
Marki z markiblog
Monči z vintagelover

Pěkný den všem,
Martina

4 komentářů

  1. Ahoj Marti tak teď se tu bavím! Díky za předání ...příspěvek bude co v nejbližší době:)) Jen se chci zeptat tu štafetu musím předat potom dále? Jinak jsi na všechny otázky odpověděla moc dobře:)) Hezké Velikonoce přeji, Měj se fajn. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Luci,
      děkuji. A skutečně bylo psáno z peřin, když se spánek rozhodl přeskočit na všechny v rodině, jen mně se vyhnul.

      Ano, štafeta se pak předává dál, dalším třem blogerkám.
      Pro inspiraci:
      http://www.mamou-stylove.cz/2014/04/11/tag-v-perinach/
      http://blog.kafeadort.cz/2014/04/nekolik-osobnich-otazek.html
      http://netrpeliva.blogspot.cz/2014/04/tag-v-perinach.html

      Krásný víkend :)

      Vymazat
  2. Marťo, já tě přerazím !!!! :o):o):o) ..... ale abych "netrhala partu" posílám dál ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Marti-jsem ráda, že jsi se tagu zúčastnila! A moc pěkně jsi se toho zhostila.
    Krásné velikonoce!

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...