Návštěva záchranné stanice

9:00

O tom, že jsme zachránili strakapouda jsem psala zde. Byl převezen zakladatelem OFČR a my rovnou dostali pozvání do jejich záchranné stanice. A jeli jsme.


U záchranné stanice se nachází psí útulek a stáje pro týraná hospodářská zvířata. Areál bývalého hospodářského stavení byl velmi krásně zrekonstruován. Projdete expozicí volně žijících živočichů, kteří již nemohou být vypuštěni do volné přírody. K dispozici je vám lektor, který informuje o zajímavostech z živočišné říše, ale i jednotlivých případech chovaných jedinců.
Zajímavá je expozice sladkovodních ryb žijící u nás.
Fotit se muselo velmi rychle, přes jemné pletivo. A ne všichni ochotně pózovali. Liška se ani nenechala přemluvit a než jsem foťák řádně nastavila byla fuč.


Prohlídka trvala něco přes hodinu. Doporučuji všem. Pokud máte děti, vyřádí se na krásném hřišti, které je vedle areálu se zvířaty.

4 komentářů

  1. Ahoj, děkuju za reportáž.... :) Krásné fotečky...!
    Pohodový den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky i reportáž :) Víc takových článků, jsou krásné a inspirativní

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti, krásné fotky to musel být zážitek:)) Jak víš zachraňuji zvířata ráda!:))

    OdpovědětVymazat
  4. Kráása, moc krásné, já to tam znám, byla jsem tam již víckrát (sama mám vystudovanou veterinu), tak k nim mám moc blízko <3 a máš moc super blog!
    Lucka

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...