Týden

10:00

Po víc jak týdnu se vracím se směsí novinek a všeho, co se událo. Minulý týden byl o cestování, návštěvách, dobrém jídle a zvířatech, které jsou kolem nás.
Hlavní návštěvou byla Vivi a její milí hosté. Provedla jsem je po domě, dali jsme si výborný mrkvový dort a skvěle se bavili. Pokud jste u nás nebyli a chcete na dodatečnou návštěvu tak můžete zde.


Přáli jste si mít za zahradou les a každé ráno snídat s pohledem na stádo srnek? Já jo. Ale už pár dní skutečně ne. Šli jsme na procházku o něco později než obvykle a narazili na stádo daňků. Podívaná pro oči to byla, ale pro uši zase tak ne. Já bláhová si myslela, že se chovají velmi tiše, až neslyšně.





Stádo divočáků vám neukážu. I když byli blízko nás. Stačilo jen natáhnout ruku - bez foťáku. Moment, který si přejeme se stane vždy, když nemáme foťák. Alespoň, že duha nečekala na okamžik zapomenutého aparátu.

























V betonové lásce pokračuji dál, již brzy se Fler dočká dalších kousků. Tentokrát příprava na podzim a zimu. Protože za svitu svíček jsou nejhezčí.


Užijte si zbytek prázdnin, Martina

8 komentářů

  1. Stádo daňků ani jiných zvířat jsem ve volné přírodě nikdy neviděla, možná bych se i trochu bála :-) Krásné fotky, ta kačička vypadá úplně stejně jako kocour mojí kamarádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Avo,
      pokud to nejsou zvířata, která byla navyknutá na člověka, poté opět vypuštěna do volné přírody, tak nezaútočí. Většinou jsou pryč, než stihneme vyndat foťák. :)
      Díky za návštěvu,
      Martina

      Vymazat
  2. Srnky u nás máme, ale daňky ne, taky jsem nevěděla že jsou tak hluční...Už se těším na nové květináče na Fleru, jako svícny budou skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Radi,
      nevím jak srnky (ty většinou nejsou slyšet vůbec), ale tohle stádo pištělo jak kocouři, když mají hlad :)
      Romantika by byla po pár probdělých nocích fuč.
      Díky :)

      Vymazat
  3. Krásné fotky :) Svícen a číča nemají chybu :)
    Moc se mi líbí i návštěva u vás, byt je krásně světlý a příjemný. Mám taky slabost pro recy kousky z bazarů a dekorace, které jsou levné a přesto nádherné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kami,
      moc děkuji.
      Recy kousky jsou nejlepší, stejně jako dekorace, kterou lze najít v lese.

      Měj se hezky :)

      Vymazat
  4. Moc krásný týden.... a parádní fotečky :) Našla jsi na začátku duhy poklad?? Já ještě nikdy... :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  5. říká se tlupa daňků a né stádo :-) jinak pěkný blog

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...