Květinový kopeček - skalka

8:40

Víkend byl krásný a slunečný. Užívám si posledních momentů, kdy ještě můžu měnit a upravovat zahradu.
Letos jsme založili skalku - květinový kopeček, který máme hned pod oknem. Až budeme staří a vetší, dáme si pod dům lavičku a už jen budeme obdivovat tu nádheru.


Na jaře jsem vysázela pivoňky a lilie. Jejich čas již odezněl a nyní se skalka vybarvuje s nádherou vřesů a Hebe.
Jeden z úžasných a nečekaných dárků, které mi o víkendu milý dovezl. Vřesovec a nové Hebe. Děkuji!
Hebe je úžasné v tom, že je zelené celý rok. Roste v krásné bochánky o které netřeba se starat. Při suchu jen zalít. Netrpí na škůdce a v zimě je pohádka pozorovat jeho krásně zelenou barvu.


Tak moc si moje duše odpočine při práci na zahradě. Máte to taky tak? Tahali jsme kameny, kopali, pleli, sázeli. Prostě nejlepší odpočinek.
A můžete si být jisti, že když vy mákate, někdo vás pozoruje při skoro celodenní siestě. No stress.

Tím to ale nekončí. Jak jsem psala v některém z minulých příspěvků, objednávám si cibule ze zahradnictví Basík. Letos mají pestrou nabídku hyacintů, krokusů, tulipánů a mnoho dalších. Bylo těžké vybrat. Ale už každým dnem objednávka dorazí a na jaře se skalka ukáže. Hlavně se těším na okrasný česnek, který dorůstá něco přes metr.

Češi prý nejvíce utrácejí za oblečení a módní doplňky. To je zase výzkum. Jak kteří, že...

Mějte krásný den,
Martina

2 komentářů

  1. Ahoj Marti mám to taky tak!!! Ve čtvrtek jsem si z květinářství přinesla bílý vřes a ladím terásku do podzimu!! V létě na to nebyl tak nějak čas... I skalku jsem si poupravila však více fotek na blogu tento týden. Hebe je úžasné také jsem mu propadla:)) Ať jde práce od ruky! Zahrada je nejlepší terapie:)) Pá pá L.

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, i ježka máte .... no my taky a teď mají všechna ostatní zvířata blechy:-(
    Skalka vypadá moc pěkně:-)

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...