Nové zboží Converse

9:17

Miluju svou práci.
Hlavně když dorazí nové věci a já jsem přímo u zdroje.
A chci je, všechny.
Pojďte se pokochat se mnou...


















7 komentářů

  1. Marti, kecky jsou senzační! Na tvém místě bych měla problém odolat a alespoň jeden pár nekoupit. Jak jsi na tom s odolností Ty?;) Krásný den, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera!!! Tak Ježíšku, prosím, ty šedivé botičky, a to šedivé tričenko, a pak taky tu brašnu................... :-) To musí být krásná práce!!!!!!! (a finančně či emočně náročná, pokud si člověk odřekne!) :-) Díky za nakouknutí pod pokličku, a hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, krása !!!! Já bych byla asi sama sobě nejlepším zákazníkem ..... Marki

    PS: Ty bochánky u mě na zahradě jsou zakrslé smrčky /Picea glauca/ .... rostou pomalinku a dorostou jen do výšky 1 m.

    OdpovědětVymazat
  4. Ojojoj, tak ty žlutý conversky jsou fakt dost dobrý! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Teeeeda, tak to je bomba!! Converse je moje oblíbená značka, ale přiznám se, že kecky už dosloužily. Nové jsem si ještě nepořídila, takže děkuji za tip :)
    Marti, nominovala jsem Tě do TAGu, snad se nebudeš zlobit. Mrkni, prosím, na http://salek-snu.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html , tam je víc info. Těším se, že se zapojíš :)
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  6. Takovou práci bych taky milovala, converse nikdy nezklame. Brala bych na podzim nějáké z těch kožených, ty by se šikly!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kožené conversky jsou nádherné!!! Marti, krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...