Podzimní kolekce Tchibo

10:08

Každý rok, před příchodem zimy, Tchibo vystaví jedinečné kousky - v omezeném množství. Letošní podzimní kolekce, která je skryta v hromadě kuchyňského náčiní a nádobí, se mi trefila do noty.


Zemité, tlumené barvy a vzor srnky s ježkem jasně vede.
Posuďte sami:





Více na Tchibo. Od dnešního dne můžete objednávat nebo si počkat na příští týden, kdy bude zboží v kamenných prodejnách.

4 komentářů

  1. Wau, jdu to prozkoumat, jsou to krásné kousky! :) Díky za tip Marti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kami,
      někdy Tchibo umí :)
      Měj se pěkně,
      M.

      Vymazat
  2. Já už jsem se "naučila" na to Tchibo nekoukat, abych tam zase něco neviděla a ty přijdeš s tím to! A ještě ze srnkou >3 !!!! Do podzimu jako dělané a navíc zvířecí a ještě s dopravou zdarma :)) Vybrala jsi nakonec něco i Ty?:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci,
      :D jsi mě pobavila. Já se tam už moc nekoukám, protože mám pocit, že už tam takové super bomby nemají. Ale tahle kolekce se celkem vyvedla.
      Nakonec jsem jen obdivovala a nakoupila v internetovém zahradnictví. A asi ještě nakoupím. Protože zjištění, že existuje mini šeřík, který dorůstá sotva metr a je obsypán květy, mi zabírá příští výdaje. Prostě ho musím mít :)
      Ale doufám, že jsem Tě nalákala a uvidíme srnky u Tebe doma :)
      Mávám :))

      Vymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...