Stěhování

13:44


























Přemýšlíte někdy o stěhování? Stačí jen snít. Změnit celý svůj svět a odstěhovat se do jiného kraje? A kam by to bylo? Představa dostává nový rozměr, pokud se nemusíte ohlížet na finance. Takže kam? U nás nebo snad v zahraničí?

Občas přemýšlím nad domem, který je stranou z centra dění, možná někde u lesa. S převelikou zahradou na které můžete mít ovocné sady i bramborové políčko. Spousta vzrostlých stromů, koupací jezírko. Možná i slepice, kachny a třeba kozu Lízu, která by měla nejlepší mléko široko daleko.
Pak si představím jednu noc o samotě a rázem jsem ráda, tam kde jsem.
Ale dům číslo 10 vypadá, že tak stanou není a přitom má kouzlo samoty. A líbí se mi na něm úplně všechno. Ledabyle dokonalý.

via

9 komentářů

  1. nádherné fotky...můj šálek kávy...my na svém snu už pracujeme..na samotě u lesa....a koza Maxa , dle slov nejmladší dcerky, tam prostě bude...Krásné léto.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko,
      souhlasně pokyvuji a věřím, že váš sen bude krásný, protože každý splněný sen prostě krásný je.

      Měj se krásně.

      Vymazat
  2. To je nádherný dům! stěhování někdy přemýšlím...sním,jaké by to bylo někde u lesa .-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věro,
      tak to sníme spolu :)

      Hezký den.

      Vymazat
  3. Marti už nikam a nikdy se stěhovat nechci . Svůj dům právě u lesa , kde mi běhá pes , kočky i slepice a husy máme. A přesně tyhle požadavky jsem měla když jsem domek hledala . Blízko k lesu , zahrada a hlavně ten klid :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári,
      já si právě nejsem úplně jistá, jestli bych se pak sama doma nebála, být někde u lesa :)
      A u vás je to oáza, hotový balzám na duši.

      Vymazat
  4. ...dnes jsem našla tento krásný dům i zde :
    https://www.facebook.com/MONPORT.CZ/photos/a.316063818403738.85160.313683478641772/1013702225306557/?type=1&theater

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko,
      tam je takové inspirace, že než jsem to všechno prohlédla, měla jsem studené kafe.
      Díky za odkaz, hned mám chuť jít něco natřít nebo předělat. :)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...