500 Kč na Bonami.cz. To chceš

8:00

Martina alias Decór Blanc si plácla s Bonami (klik) a společně děláme radost.

Přináším soutěž plnou radosti (když se blíží ty Vánoce, že jo) na nákup plný úžasných design kousků.
























1. cena 
Kredit v hodnotě 500 Kč

2. cena
Kredit v hodnotě 200 Kč

3. cena
Kredit v hodnotě 100 Kč

Chceš to?
Napiš mi do komentáře svůj mail a vyber kousek co Ti na Bonami padl nejvíc do oka
Zaregistruj se na Bonami (klik) (bez toho kredit nejde připsat)
Počkej na losování, třeba právě Ty budeš výhercem

Bonus
Stálý čtenář ví a zná, že Decór Blanc betonové kousky má. Chceš nějaký? Splň následující (buď jedno, druhé nebo jedno s druhým)
Sleduj mě na FB (klik)
Sleduj mě na Instagramu (klik)
Sleduj mě na FB a Instagramu

Sleduješ mě? Připiš to do komentáře a počkej, třeba právě Tobě budu posílat svůj betonový dárek.

Extra bonus získá ten, kdo si na svůj blog přidá  mou soutěž. 

Vylosování proběhne 1. 12. 2015
Hodně štěstí!

20 komentářů

  1. Pozdravujem,
    a co ked uz som na bonami.sk registrovana?:-) tyka sa vasa sutaz len novoregistrovanych?
    Na Instagrame vas uz sledujem.

    Prijemny den
    Slavka

    OdpovědětVymazat
  2. Slavka,
    ne, týká se to úplně všech.
    Pokud už registrace je, tím lépe :)

    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. 700lucie@seznam.cz Dětské LED noční světýlko Aloka Bear

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji na FB, můj email marketa.heinrichova@seznam.cz
    registrovaná jsem
    do okia mi toho padlo hodně ale nejvíc se mě líbí povlaky na polštář, jsou nádherné

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, tomu nejde odolat ..... Bonami mám moc ráda a poslední dobou v něm nakupuji asi nejvíc .... mám slabost pro zelený porcelán .... takže další kousky od PRIDE OF PLACE :O) ...... pa, pa Marki

    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. tak zkusím štěstí :)

    můj email je: adela.zasterova@hotmail.com

    děkuji :)

    určitě bych si objednala nějakou keramiku od T&G Woodware.. je prostě náádherná!! :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím :-) Jsou to náádherné kousky ale nejvíce mi padla do oka tato lampička, syn by měl obrovskou radost <3 https://www.bonami.cz/p/detske-led-nocni-svetylko-aloka-owl Sleduji na fcb jako Aneta Papírníková a email je Anetka.papirka@seznam.cz A jsou tu náádherné věci, opravdu že jo, nevím co dřív obdivovat :-)

    OdpovědětVymazat
  8. j.mandragor@gmail.com, Porcelánový hrnek na cesty hipster deer (https://www.bonami.cz/p/porcelanovy-hrnek-na-cesty-hipster-deer-400-ml)
    Díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nejvíc se mi libí terária s květinami od Urban Botanist :)
    p.kratinoha@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji na instagramu jako Teeerka :)
    Nejvíce se mi na Bonami líbí jejich vychytávky do kuchyně, takže bych si pořídila něco na vaření či pečení :))
    terdysek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji na fb jako Karolína Popelářová, email: karolina.klub@centrum.cz a registrovaná na bonami.cz jsem už dlouho. :-)
    Momentálně mě nejvíce na bonami.cz zaujaly Formičky na mini bábovičky, vláček s mašinkou. Moc ráda peču a moje děti by byly z bábovkového vláčku určitě nadšené. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji na fb jako Karolína Popelářová, email: karolina.klub@centrum.cz a registrovaná na Bonami.cz jsem už dlouho. :-)
    Momentálně mě na stránkách nejvíce zaujaly Formičky na mini bábovičky, vláček s mašinkou, protože moc ráda peču, hlavně pro děti. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Modrý pletený puf. :)

    FB: Pavla Kostková
    IG: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní :)
    Vybrala jsem si tohle: https://www.bonami.cz/p/vanocni-ozdoby-hearts-red-white-3-ks
    Sleduji jako Radka K.
    radka.kaiserova@gmail.com
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  15. Konvice Jang je super :) alexandrahraskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji na facebooku. Nejvíce se mi líbí skleněný barel na limonáduhttps://www.bonami.cz/p/skleneny-barel-na-limonady-dispenser-8-l.
    witlucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. pauli.szotkowska@gmail.com

    Betonové svícny a květináče jsou úžasné :)!

    OdpovědětVymazat
  18. pauli.szotkowska@gmail.com

    Betonové svíčniky a a vazičky jsou úžasné :)!

    OdpovědětVymazat
  19. Ahojky :-) Skúšam šťastie :-)

    Sledujem na Instagrame ako Suesanqa7
    mail: zuzka.zelienkova@gmail.com

    Najviac sa mi páči https://www.bonami.cz/p/lucerna-heart-and-rope-15-cm

    OdpovědětVymazat
  20. Janicka.Dvorakova81@gmail.com - Stůl Violet se stoličkami

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...