O nás na Bydlení.idnes.cz

7:09

Dnes na hlavní stránce Bydlení.idnes je článek o nás.

O místě našeho života, o jednom starém  domu v Brdech (klik)

Přeji příjemné počtení.
Vaše M.




19 komentářů

  1. Tak jsem mrkla a pročetla..... super! Z domečku dýchá pohoda, klid a takové milé netlačení na pilu. Ten postupný proces změn je nejvíc. Žádná rychlokvaška na klíč s dokonalými pravými úhly :-)
    Pa a hezké léto v zahradě, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Klárko,
      jsem ráda, že jsi si početla.
      Díky, taky mám ráda postupný proces.

      Vymazat
  2. Martino, moc gratuluji. Takovehle predelavce vzdycky fandim. Je uzasne, jak z chlivku je najednou hlavni obytny prostor apod. I kdyz je to urcite pekna fuska, z vysledku se pak clovek asi navzdy raduje:-). Tak at je vam tam dobre. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo,
      díky za fandění. Těch kroků je tam ještě spousta, možná nebude hotovo nikdy, ale má to duši.
      Měj krásný den.

      Vymazat
  3. Krása, nádhera. Gratuluju !!! Doma také předěláváme starý dům. Nikdy nekončící práce, ale mám to ráda a takovéhle domy mají duši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, pro tu jejich duši a každý je jiný :)
      Děkuji.

      Vymazat
  4. Marti, je to krásné počtení a ještě krásnější bydlení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. První jsem četla o Vás dnes v iDnes.cz a vzpomněla jsem si, že už jsem někdy na blog nakoukla. Dalo to trochu práci, ale našla jsem to! Už budu pravidelně okukovat. Přeji krásné léto v přírodě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo,
      krásný komentář, děkuji za něj. I za vrácení se zpět k nám.
      Krásné léto přeji.

      Vymazat
  6. Paráda!!!!
    Taky postupně rekonstruuji..., už dlooouho. A i když mám třeba plán, jak něco uděláme, najednou se to samo narodí a je to lepší, než původní plán :) Taky to tak máte??
    Tak se držte....
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...