Beton 2015

8:30

S blížícím jarem začínám plánovat nové betonové projekty.
Ty loňské mají již své majitele a vy se můžete těšit na zcela nové zboží.

Pár loňských kousků jsem ji připomněla v dnešním příspěvku.











Krásný den vám všem,
Martina

8 komentářů

  1. Moc se mi libi!♥ Hezky den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iv,
      jsem ráda, že se líbí, už chystám nové.
      M.

      Vymazat
  2. Aaaaaaach, tak jsem díky tvé milé návštěvě u mě sjela tvůj blog tam a sem. Oooooooooo, to jsem se pokochala. Bylo mi tu moc fajn a blízko. Děkuji a od teď už mi tu nic neuteče. Krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko,
      aaaach znám. Často jsem ho použila při prohlížení Tvého blogu.

      Děkuji za tak milá slova,
      Martina

      Vymazat
  3. Tak to je naaaadhera. Ja to chci letos zkouset poprve. Tak diky za inspiraci. Krasny blog!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou moc hezké, líbí se mi hlavně ti dva poslední.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více