DIY svícny

8:00

z fima.


Přišel čas dek, plédů, čajů a hlavně zapálených svíček. Svíčky nejlépe vypadají pohromadě, jenže ceny svícnů nejsou vždy přátelské pro naši peněženku, že?
Mám pro vás lepší volbu.
Samotvrdnoucí fimo.
Postup není nijak složitý, ideální pro tvořivé chvilky třeba s dětmi.

Co budete potřebovat

  • samotvrdnoucí fimo 
  • čajová svíčka


Postup
Z kusu fima vyválíme kuličku. Položíme na podložku. Do vyválené kuličky vtlačíme čajovou svíčku. Hloubku si určíte sami. Svíčka může mít přesah nebo plně zasahovat do svícnu.

Až budeme mít hotový tvar svícnu, můžeme začít s finální úpravou. Zde je prostor pro vaši fantazii. Můžeme vyrýt nebo obtisknout reliéfy, prsty vyhladit nebo nechat tak jak jsou. Já si na pomoc vzala štětec a tupováním naznačila vzhled hypertufu.
Po vytvrdnutí hmoty můžeme svícny opatřit nátěrem nebo patinou.



Připravte se na Vánoce vlastnoručně vyrobeným kouskem nebo se zapojte do soutěže s Bonami a nakupte zdarma.
Pěkný den všem.

4 komentářů

  1. Vyzerá to zaujívamo. Ja mam veľa nádob na "čajovú sviečku" zrecyklovaných z rôznych sviečok, takže vášu inšpiráciu nebudem doma realizovať. Ale zapáčili sa mi vaše kúsky dreva - ja mám podobné z brezy, vyrobil mi ich otec, a zatiaľ ich mám pod kvetináčmi, takže tentokrát ste ma inšpirovali, aby som ich skúsila zladiť so sviečkami.

    OdpovědětVymazat
  2. Na prvy pohlad nieco makucke na jedlo, ale samotvrdnucu hmotu chcem urcite vyskusat. Ako dlho s nou viem pracovat pokial uschne? Asi bude navod na hmote.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atize,
      dá se s ní pracovat velmi dobře, po dost dlouhou dobu. Cca po hodině se začíná drolit, pokud chceme modelovat. Starší fimo trochu praská, což někdy vypadá i jako záměr.
      Přeji hodně zdaru s Fimem :)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více