Před a po: Pracovní kout v obývacím pokoji

11:26

V obýváku za dveřmi byl prostor, kde se střídaly komody, křesla, židle a pořád to nebylo ono. Pak jsme si právě do tohoto prostoru "vyrobili" pc stůl z přebytků, konkrétně z nočních stolků a dveří od skříně. Je to taková nutnost, někde ta tiskárna být musí, tak proč si rovnou nevytvořit pracovní kout.  Dala jsem si tu práci a našla první zmínku o "novém" stolu z roku 2015: DIY stůl.  Takže máte dvakrát před a jednou po.


Takhle to ještě před pár dny vypadalo. Nebylo to zlé, ale nebylo to ono. Jen jsem uklidila všechny betonové věci, které jsem měla doma jen na focení a papíry schovala do skříněk. Byl to takový prostor ladem/skladem a už dlouho jsem si ho chtěla víc zútulnit.
První impuls přišel s kovovou nástěnkou z Bella Rose. Je větší než klasická drátěná z Ikea a jsou k ní klipsy a háčky ve stejné mosazné barvě. A to mě fakt baví.
K tomu jsem si z jejich krásného papírnictví pořídila (růžovo-černé!)tužky, cedulky, stolní kalendář a kožený provázek, který ale plánuji na betonový náramek. Já si na klasické kalendáře moc nepotrpím a představa, že budu mít na stole kalendář, kde si i návštěvy budou moc jedním pohledem přečíst, že jdu na gyndu, mi fakt nevyhovuje. Ne že bych byla tak spořádaná a pravidelně vše zapisovala. Ale stolní kalendář Monograph má pro vášnivé organizátory druhou stranu, kam si vše nutné můžete vypsat. A nikdo to neuvidí! Jen se nesmíte zapomenout občas podívat.







Jestli přemýšlíte, jak se dá změnit interiér bez větších zásahů, zaměřte se na drobnosti a rostliny. K proměně domova toho nemusíte kupovat moc. Stačí pár dekorací, jedna výraznější změna a pár rostlin. A samozřejmě beton 


Krásný den všem!

12 komentářů

  1. Je to krásné! Takové moderně-rustikální.. O betonu nemluvě, ten je dokonalý. A ten černý květináč - to je top!
    Krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci,
      moc děkuji, beton je láska :) A černý ještě větší.
      Hezký den.

      Vymazat
  2. Moc hezky koutek, stare a nove skvele funguje. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já přiznám, že nejvíc se mi líbila první verze z r. 2015. A u všech by mi asi ale vadilo, že deska není rovná, ale jsou tam vybrání. Ale na rpvní pohled to vypadá pěkně i v té nové verzi.

    OdpovědětVymazat
  4. před časem jsem se nechala přemluvit k novém stolu pod PC, ó, jak jsem byla hloupá. Původní měl po každé straně 3 šuplíky, kam jsem mohla schovat všechny mé potřeby pro výtvarno, tahle obluda nemá nic. A tak mne taky napadlo, udělat nový stůl z nočních stolků.....v sobotu je u nás velký "blešák" už od 6 hodin, tak vyrazím a třeba se zadaří..... přeji krásné, ničím a nikým nerušené dny. z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli,
      doufám, že byl blešák úspěšný. Já tyhle recyklační počiny moc ráda, i když nové věci mají taky něco do sebe. Bez šuplíků u pc stolu by to nešlo, aspoň se dá kancelářský binec rychle schovat. :)
      Moc zdravím.

      Vymazat
  5. Ta nástěnka je skvělá!! Parádně se do interiéru hodí, super.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Aj také maličkosti ako medená nástenka, nejaké maličkosti, kvietky, atď, poteší. Prv som si musela pozrieť viac krát, kde sú tie zmeny, ako v tých hádankách nájdite 10 odlišností, lebo stolík aj stolička ostali pôvodné, ale doplnkov nových je tam dosť. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, nádhera, ta nástěnka je moc krásná a parádně tam sedí .... Marki

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více