Otestujte můj nový blog

7:55

 Ahoj všem,

dnes tu jsem s malou prosbou na vás všechny. Chtěla bych, abyste se podívali na můj nový blog, otestovali ho a napsali mi do komentáře jak se vám líbí. Do komentáře na novém blogu, abych viděla, zda funguje vše správně. Myšlenku na nový blog nosím v hlavě už dlouho, ale až nyní jsem se díky Jendovi podívala do světa tvorby stránek a svůj blog jsem si vytvořila sama.



Konečně mám místo, kde můžu publikovat velké fotky a šablonu si ohýbat tak, jak zrovna potřebuji. Kromě článků naleznete na blogu i fotogalerii, ta je pro všechny, kteří zrovna mají náladu jen na obrázky. 

 Srdečně vás zvu na svůj nový blog zalito betonem

Prima pondělí, 
Martina

6 komentářů

  1. Ahoj,tak jsem na ten nový blog jen mrkla-až bude čas,projdu podrobněji.podle mě je super!!tak hodně štěstí a hodně skvělých námětů na psaní příspěvků!Pěkný/u nás upršený/ den!Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, nový blog je nádherný, řekla bych, že hodně profi. Jen jsem nenašla, kam tam vložit komentář. Našla jsem vrkúú, ale komentáře ne. Tak poraď, někdy zkusím kouknout znovu. :o)
    Přeji, ať se novému blogu a hlavně Tobě daří. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo,
      děkuji moc. Komentáře se budou muset trochu vylepšit, ať jsou trochu víc vidět, ale jsem ráda, že jsi to nakonec našla.
      Posílám prázdninové pozdravy.

      Vymazat
  3. Koukla jsem, přidala komentář, ale třeba proklik "chci vidět fotky" mi hází chybu. Ale jinak pěkný :) Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo,
      moc děkuji za upozornění, již jsem chybu opravila a tlačítka fungují jak mají.
      Super kontrola, jsi skvělá.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více