Protože u nás je tak krásně.

12:05

Foto střepy z vycházky. Když stačí zajít za dům pro pořádnou dávku energie.










6 komentářů

  1. Z té lesní krásy mi přebíhá mráz po zádech! Nááádhera, Marti! Díky za takové příspěvky...:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já díky za milý komentář.
      Kolikrát tu potkáme srnky, kance. To mi pak taky běhá mráz po zádech :)

      Vymazat
  2. Marti to je to co i mě dělá nesmírně dobře na duši...miluji venkov...pa a krásný večer, Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to jsme na tom úplně stejně.
      Krásný den, pa.

      Vymazat
  3. Já jsem už na dobro s venkovem spjatá:) Ta poslední fotka mě teda dostala až to se mnou málem seklo:) Včera jsem se z celého dne těšila konečně domů ...s hrnkem horkého kakaa v jedné ruce a s deštníkem v té druhé a procházela jsem zahradou , abych nabrala sílu. A z toho čerstvého vzduchu po dešti jsem nakonec vypnula celá a nechala to co jsme měla v plánu stihnout na dnešek . A bylo to tak osvobozující! Měj se moc hezky:) Zdraví Lucinečka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ty to umíš vždycky tak hezky popsat.
      A naprosto tě chápu :)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více