Jsem poslední

5:00

Je tu nový rok a leckdo (i já) uklízí vánoční dekorace a možná už přemýšlí dokonce nad jarem. Jako poslední přidávám vánoční fotky, od nás z podhůří Brd. Jaké byly? Předpřipravené, hlavně co se cukroví týče. Napečeno v listopadu a schováno do mrazáku. Jediná nevýhoda takového postupu je, že vám značně ubude místo na vše ostatní. Ze tří šuplíků jsem dva zabrala. A do jednoho pečivo, zeleninu a maso na týden nenacpete. Ale nehladověli jsme, já třeba chodila na zmrzlé cukroví. Plněné ořechy jsem do 24. prosince snědla všechny.
Na štědrovečerním stole přistály řízky kuřecí, vepřové a kapr taky nechyběl. A mísa salátu.
Je to každý rok stejné.
"Letos udělej salátu míň, vždyť se nesní."
"Tak jo."
Každý rok ho dělám do největší mísy co se u nás najde. Větší je jen vana. Každý rok se sní. Ale ten dialog je prostě naše tradice.




Vánoce byly prostě v pohodě. I s tím malým pišišvorem, který je navýsost hodný. Jediný rozdíl je v dárcích a stromečku. Jinak si takovou pohodu děláme pořád, jsme spolu pořád. A naše vánoční výjimečnost je Anděl Páně a Pelíšky, které prostě o Vánocích musí být. Teď v lednu už Vánoce nechávám mizet a těším se na jaro, jako blázen, který se v srpnu těší na Vánoce. Plánuji co nového vysadím do zahrady, čím si osázím truhlíky na oknech. Všechny muškáty vzal mráz do květinového nebe, mám je totiž na oknech ještě teď. Žádnou bilanci nového a starého roku nečekejte. Silvestr je u mě jen chlebíčkový den a den plného pupku.

Přejeme vám s Emou krásnou středu.

11 komentářů

  1. Krásný celý rok 2017 přeji!Ema je kouzelná!.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, máš to moc krásné! Hlavně ta okouzlující poslední fotka :-* Jste nádherné ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Hrejivé doma:-)
    Pišišvor je zlatý:-)
    U nás ešte zimné prázdniny a sviatky, deti doma!
    Krásny rok 2017!

    OdpovědětVymazat
  4. Ta posledni fotka je opravdu nadherna! At se dari ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, už jsem se bála, že nebude fotka Emičky a jak jsem ráda, že je. Holky, moc Vám to sluší.
    krásný nový rok. Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, přeji Tobě a celé Tvé rodině nádherný rok 2017. Pevné zdraví, štěstí, lásku a spokojenost.Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko pekne vyzdobene, ale tá posledná fotka, ta malá slečna je taký krásny vianočný darček. Nech sa vám darí, šťastný nový rok prajem. Zita

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, nadherny jste to meli, vsechno, naprosta pohoda z clanku sala, i z fotek. Emicka je kouzelna panenka, tak se uzivejte vzajemne v pohode dal:-). Klidny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju za zastavení se na mém blogu, protože jen díky tomu jsem objevila tenhle! Tolik úžasné inspirace a krásných fotek! Plánujeme stěhování spojené s kompletní rekonstrukcí, už vím, kam budu chodit právě pro inspiraci. Hned bych brala třeba ten konferenční stolek. Hezký den, Katka

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více