Zapojte svůj blog

8:28

Z mé vlastní potřeby vznikl projekt s názvem Blogcestník, aby byly všechny zajímavé blogy na jednom místě. Kolikrát se Vám už stalo, že jste si nemohli vzpomenout na název blogu, který jste před nedávnem objevili? Nebo zajímavý blog nemá možnost sledování, což je velká škoda a nejde tak přidat mezi oblíbené.



Na rozcestníku Blogcestníku jsou články děleny do kategorií, aby si zahradník nemusel projíždět články o kosmetice a naopak. Spousta blogů už není, nebo nejsou přidávány nové články, proto by měl mít každý aktivní blog své čestné místo na slunci. Třeba já si radši otevřu blogy, než zprávy na Seznamu.

Budu ráda, když se vám koncept bude líbit a svůj blog zapojíte, nebo o něm třeba napíšete, aby se nás přidalo víc a Blogcestník byl jedna velká blogová rodina. Děkuju.
Martina

7 komentářů

  1. Nechdoim tam tak casto, ale shodou okolností jsem tam tento tyden opet zaskocila:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak se muzu prosim pridat?
    http://love-passion-faith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám všechny oblíbené blogy jednoduše tématicky roztřízené v záložkách v tabletu, tak se mi nikdy nestalo, že bych musela hledat. Blogcestník je zajímavý nápad,škoda ale že se článek zobrazuje v jiné/horší grafické úpravě než v originále a také nejsou vidět komentáře, které na blogu jsou. Aspoň tak se mi ukázalo u jednoho článku, na který jsem mrkla. Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa mňa vynikajúci nápad.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více