DIY Okenice

9:56

Krása okenic mě asi nikdy nepřestane dostávat do kolen. A to nejen k primárnímu účelu, k jakému jsou používány, ale především k DIY nápadům.






































Od té doby co mám Pinterest se vznáším někde mezi nebem, zemí a spoustou nádherné inspirace. Pojďte se společně se mnou pokochat nápady, které dodají každému interiéru ten správný šmrnc. Dnes zmiňované okenice:





































Nicméně klasické použití má taky něco do sebe:







































Krásný den všem,
Martina

4 komentářů

  1. V Teplicích, odkud jsem, jsou na mnoha domech v naší čtvrti ještě okenice zachovalé a musím říct, že to je jedna z věcí, která se mi strašně líbí (krom toho, že teplický Šanov nekriticky miluju celý), ale udělat z vyřezené okenice stůl nebo dekoraci, to by mě ani ve nsu nenapadlo a to si myslím, že po některých rekonstrukcích ty okenice zůstávají nevyužité a jdou do kontajneru. Taková škoda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy je. Já pro ně jezdím do Obi.
      Ale taková poctivá, původní okenice s patinou. To by hned mé srdce zaplesalo radostí.
      Pěkný den :)

      Vymazat
  2. Martinko, nádhera ..... děkuju za krásné inspirace .... některé z nich, jsem si s dovolením, uložila do své složky INSPIRACÍ ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, prosím, jen co inspirativní srdce ráčí.
      Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...