Úkol splněn – NATŘENO!

8:26

Vlastně úkoly splněny.
Jeden můj a jeden na objednávku. První se mému kouzlení se štětcem nevyhnula udírna. Odstín tmavého dřeva byl ponurý a nevypadal nic moc. Udírna se díky bílé barvě prosvětlila a dostala úplně jiný dojem, hned na první pohled.




Druhý úkol byl z lásky pro velmi dobrého kamaráda. Chystal se překvapit svou sestru, která se minulý týden vdávala. A na mě bylo opatřit novou krásou židle a stolek. Jejich kouzlo jsem viděla hned. Tmavé a nehezké barvy jsou fuč a hádejte jakou mají nyní. Jojo, jak jinak než bílou. Poslední fotka je přímo ze svatebního koutku, který byl dárkem pro novomanžele. Jsem ráda, že jsem mohla přispět ke štěstí a radosti někoho jiného. 


Krásný slunečný den všem,
Martina

2 komentářů

  1. Marti, to se ti tak povedlo!!!! Už jsem ti to chtěla včera napsat, ale nějak jsem nestíhala. Udírna má krásnou patinu a to sezení, mmm. Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko, moc děkuji :) Bílá má svoje kouzlo, které mě očarovalo :)
      Posílám moc pozdravů,
      M.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více