Co děláte, když nic neděláte?

10:25

Zase nasněžilo. Tentokrát mi to nevadí, sníh ochrání mé zelené poklady před mrazem. Akorát nenasněžilo na stůl ve venkovním posezení, takže mi asi zmrzly cibule lilií, které jsem chtěla přesadit. Ven nevystrčím nos, ani terasu nezametu!
Radovala jsem se, že mi začaly klíčit africké kopřivy, ale je to plevel ze zahradní zeminy. Zato dýně jedou všechny. Máme jich fakt hodně, i když vím, že je všechny nemáme kam dát. Kdo chce hokaido?

Natírám kuchyň. Zase. Když jsem natírala bílou, přemýšlela jsem o šedé. Natírám šedou a přemýšlím o černé. Bude to rok, co jsem ji natírala bílou, koukněte Jak jsem natřela kuchyň barvou Annie Sloan

Natřeli byste i tu poličku?
Když nic nemusím, betonuju. Chci dózy a podtácky. Tak je mám. Začínám mít toho tolik, že to asi budu prodávat. Povedlo se mi k boxu parádní betonové víčko (tak se musím pochválit).





Už jste zkoušeli betonovat? A co za věci byste z betonu chtěli? Dejte mi tipy, ať mám co dělat, když nic nemusím. Krásnou středu všem.

30 komentářů

  1. Nádhera, já bych si moc ráda od vás koupila ten kulatý obal na květináč, kdybyste nevěděla, co s nimi:) Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věro,
      není problém, napište mi na email (vpravo nahoře) a domluvíme se.
      Mějte se hezky.

      Vymazat
  2. Milá Martino,
    moc se mi líbí Vaše výrobky z betonu, ale přiznám se, že nemám zatím odvahu se do betonování pouštět !
    Ráda si výrobky koupím od šikovnějších a zkušenějších blogerek :-)
    A co se týká ceny ?
    Jak už jsme psala měla jsme to štěstí, že jsem vyhrála velkou betonovou mísu od Blanky :-)
    Jenže chybička se vloudila, Česká pošta vzdálenost 20 km nezvládla, mísa přišla uštíplá :-o
    Zkusila jsem jí reklamovat a co jsem se nedozvěděla!
    Reklamace po měsíci uznána, ale vyplacena jen poměrná částka.
    V dopise doslova stálo, že když jsem nedodala doklad o ceně / vyhrála jsem jí/ , tak dle netu, se toto zboží, prý prodává za 790 Kč a ty mi budou vyplaceny :-o
    Celkem mě to zarazilo, protože nevím, kdo a kde určil zrovna tuhle částku ?!
    Ale já přeci mohu být v klidu, protože nakonec mám 790 Kč, uštíplou mísu a ještě Blanka byla tak hodná, že mi nabídla, že si mohu přijet, ale osobně, pro jinou, nepoškozenou .
    Tak tohle je má zkušenost.
    Zku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilo,
      je to vlastně dost nešťastná situace s dobrým koncem. Docela by mě zajímalo, kde čerpali info o ceně. Když bude mísa osázená převislou kytkou, třeba zelencem, třeba naštípnutí vidět ani nebude.
      Moc děkuji za pochvalu a posílám pozdravy.

      Vymazat
  3. Tvé betonové výtvory jsou, Marti, moc krásné. Ale určitě je to i slušná alchymie, namíchat beton se všemi přísadami tak, aby byl výsledek přesně takový, jaký očekáváš. Dóza i květník vypadají moc dobře. Udivují mne i přesně geometricky rovné stěny dózy. To asi neudrží tetrapaková krabice, o které jsem tu jenou četla, že? Máš přímo nějaké formy?
    Měj se moc pěkně, ať se daří. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro,
      děkuji za pochvalu.
      Tetrapackové obaly se olepí pevnou lepící páskou, pak drží tvar. Ještě jdou vyrobit zajímavé formy z lega, a to opakovaně, ale už si s ním nemůžou hrát děti :)

      Vymazat
  4. Betonování mne neláká, i když tvoje výrobky se mi většinou líbí. Třeba zrovna ten kulatý obal na květník je super.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo,
      děkuji a jojo, kulatý teda v oblíbenosti zatím vede.
      Pěkný den.

      Vymazat
  5. Martino,

    a co betonové truhlíky na květiny ,taky by byly asi hezké.
    Hezké jaro. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      to je skvělý nápad, děkuji za návštěvu.
      Pěkný čtvrtek.

      Vymazat
  6. Marcela Nordic Passion21. března 2018 v 19:13

    Marti, nádhera, že bych si snad přála i víc sněhu:)))). Teda to víko, to už musí být vyšší dívčí, gratuluji!!!! Mám betonovou podložku na mýdlo, jen tedy ne mě výroby. Hodně zdaru!!? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci,
      a jak saje vodu? Má lazuru?
      Děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  7. V dřevníku máme zaparkovanou obrovskou míchačku ještě z doby, kdy jsne stavěli pec na pizzu... Až já se jednou odhodlám roztrhnout ten pytel hobby betonu z Obi,tak mě nikdo nezastaví: D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha,
      U Kolouchů bude sběrna plastových obalů a misek :D
      Míchačku bych taky brala, nějakou mini verzi.
      Mávám.

      Vymazat
    2. Ještě malý dotaz, odstín barvy je "paris grey"?

      Vymazat
    3. Jo jo, hledala jsem sice tmavší odstín, ale jiný neměli. Každopádně po přelakování ještě trochu tmavne.

      Vymazat
  8. Marti, dóza je opravdu moc povedená, ale mně se víc líbí ty kulatější tvary. Takže hned vedle ten obal na kytičku je parádní. Jsi holka šikovná a tvé výrobky jsou nádherné. Třeba ta miska se schůdky, jak tomu říkám, ta je dokonalá, krásně hladká.
    Přeji příjemné dny a ať se stále daří. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dášo,
      já tak vsázela na dózu, chudák, teď je úplně smutná a kulatý květináč se samou pýchou nadnáší. Moc děkuji, jsem poctěna, že se líbí.
      Posílám mnoho pozdravů.

      Vymazat
  9. Milá Martino, Tvé výrobky z betonu jsou fakt luxusní. Čisté linie, nikde žádná vzduchová bublinka, jemně zbroušené a ještě k tomu mají zajímavé tvary. Líbí se mi zelená květena ve spojení s jemně šedivou barvou betonového výrobku. Opravdu k sobě patří. A otázka? Po pravdě, když už OPRAVDU nic nedělám, tak přemýšlím, co bych mohla dělat. Nakonec zjistím, že mám v hlavě tolik projektů, že to stejně vše nestihnu uskutečnit, tak selektuji. A beton? Jen co bude venku konstantní teplota, tak kupuji pytel a jdu do toho. Chci si vyrobit truhlíky na kytky... no jak jinak. Přeji krásné dny. Diana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Di,
      děkuji! Bublinky tam jsou, to né že ne, ale malinké a prostě mi k betonu nějak pasují. Jdi do truhlíků, ty budou parádní. Nám na okno skáčou kočky a občas mi ty plastové truhlíky shodí, tak nevím, jestli budu riskovat, že by ten betonový truhlík na toho našeho kočičího truhlíka spadl. Doufám, že bude brzo teplo a uvidím tvé betonové počiny.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  10. Marti ta kuchyň:)...paráda!I já stále o té šedé,jak jsem psala,uvažuji;).Moc se ti to povedlo! Krásný den!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Martinka farba kuchyne je svetlo sivá? Voskovala si ju, alebo lakovala.
    Tvoje výtvory sú veľmi pekné, ale čo vyrobiť z toho ani neviem. S betónom som sa zatiaľ neskamarátila. Napríklad teraz momentálne, keby som si mala vybrať, tak nejakú betonovú tácku hranatú, väčšiu. A čo robím, keď nič nerobím? Otvorím oči poobzerám sa dokola a zistím že musím upratať ten binec. Všade prach, všetko pochytané, pokvapkané, atď. Krásne ničnerobenie prajem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zitu,
      je světle šedá, odstín Paris Grey. Po zkušenostech s bílou a voskem už jen lakuji, vosk je za mě teda velký propadák.
      Tácek je dobrý nápad, něco vymyslím, děkuji za tip.
      Někdy je potřeba před prachem zavřít oči a jít si i za svou kreativní stránkou. Taková terapie.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  12. Betonování mě láká a opět se chystám:-)tentokrát nutně potřebuju ostrůvek mezi obývák a kuchyni:)Krásné jarní dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  13. Co vytvoříte z betonu, to je vždy velká krása! Líbí se mně vše a obdivuji, jak jste šikovná. Já zatím zkoušela jen svícen a květináč, ale ten je tak těžký, že ho sotva někdo unese:) Jen by mě zajímalo, výrobky z hobby betonu jsou třeba lehčí na váhu nebo ani ne? A stále přemýšlím a nechápu jak děláte ten kulatý květináč?...jakou máte formu?...ale asi to bude výrobní tajemství;)
    Hezký den mějte.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. farba šedá na linke je super, tiež by som sa pustila do našej kuchyne ale toto by mi už neprešlo u manžela :-D betónovali sme so segrou pred rokom vajíčka na veľku noc ( musím ich pohľadať) nejaké kvetináče, ale rozpadlo sa nám to zlý pomer :-/ na pohľad to vyzeralo fakt dobre :-) tvoje výrobky sú nádherné nech sa darí :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Dnes jsem po dlouhé době nahlédla a musím říct,že je to krása.Ty betonové výrobky jsou úžasný,no nebudu lhát,určitě bych si pořídila něco strašně ráda.Jinak v natírání to mám podobně,můj partner to teda moc nesdílí,i když si zvyká,já teď přetírala linku z šedé na bílou :) Máme tedy opravdu starou kuchyni,musím ale říct,že si zvykám na tu bílou pomalu.Je s ní ale v kuchyni daleko víc světla.Jooo a natřela bych i poličku :) Prima neděli.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, květináčky jsou úžasné!!! Ale ráda bych se dozvěděla, kde jste dokázala sehnat tu obliquu?? Děkuji:-) Hana

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více