O čem sníte vy?

17:25

Jako Blíženec jsem nadšenec ve velmi krátkých intervalech. A co mě nadchne, to mě pohltí. Na chvilku. Vždy jsem třeba snila o bazénu, vlastní koupání na zahradě. Ráno skočit z pyžama do vody a na lehátku si dát kafe.

Narazila jsem na tak trochu jiné koupání.
Přírodní koupací jezírka:
Výhody:

  • nepotřebujete žádnou chemii
  • vejde se do každé zahrady a přizpůsobí se vašim požadavkům
  • svěle zapadne do zahrady
  • v létě si zaplavete, v zimě zabruslíte











Čemu byste dali přednost vy? Bazén nebo koupací jezírko?

3 komentářů

  1. 100%ně jezírko!!! Ale to u mě asi nepřekvapuje...;)
    A krátkodobé nadšení blížencovo moc dobře znám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejlépe mít všechno hned, že :) To by bylo.

      Krásný den a moc zdravím,
      Martina

      Vymazat
  2. Marti kdybych už něco na koupání chtěla , tak by vyhrálo koupací jezírko.Po bazénu jsem nikdy netoužila...dávám přednost 100 % přírodnímu...Šárka

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více