Mimo téma: skutečná příroda na internetu živě!

12:04

Víte, já totiž přírodu zbožňuju. Od mala. Hltám všechny možné dokumenty, knížky a když jsme si pořídili kabelovku, usínala a vstávala jsem jen u Animal Planet. Kabelovka zůstala v Praze, ale já mám teď něco lepšího. Našla jsem stránky kde je spousta kamer živě. Zoocam.info (klik) sdružuje online kamery z přírody i zoologických zahrad. Co je na tom tak skvělé? Je to živě! V jednu chvíli se divám na polární záři, krmelec v Estonsku nebo mámu medvědici s malým medvídětem.

Každý den kontroluji hnízdo orla bělohlavého, kde jsou dva malí výrostci. Rostou jako z vody a mají svůj příběh. To jedno je totiž pěkně oprsklé a utiskuje to menší! Prý je to normální a brzy toto chování ustane. To doufám.

Kolem šesté večer zapínám Krmelec v Estonsku. To byste nevěřili jak je tam rušno. Estonská společnost EENet umístila do divoké přírody v Estonsku kameru, která přímo zabírá krmelec. Otevírá se nám pohled na divokou přírodu, bez vyumělkovaných scén. Přes den jsou k vidění hlavně pěvci. Kolem páte hodiny našeho času přichází stádo prasat, jeleni, v noci jsou často k vidění psíci mývalovití. Místo je nasvíceno, takže se dá pozorovat i v noci.
Krmelec naleznete na této stránce: krmelec v Estonsku (klik) 
Video se automaticky spustí pod obrázkem.

Až budete mít volnou chvíli nebo jste stejný milovník všeho živého, doporučuji!

3 komentářů

Isnpirace mnohem více