Venku to voní, venku to kvete

11:16


Všem čtenářům děkuji za komentáře k minulému příspěvku. Každý jsem pečlivě přečetla a za každý pečlivě děkuji. Jste zlatí :*

Venku v červnu. Kam oko dohlédne máme růže, lilie a levanduli. Když mě nenajdete doma, najdete mě na lavičce u domu (nebo v lese, pokud zrovna nejsem u doktora na kontrole, nezdá se to, ale je jich dost). Pěkně potichu pozoruji tu kvetoucí nádheru a všechny čmeláky a včely, kterým naše kvítka přijdou vhod.

Všechno co vidíte jsme sázeli my, na pozemku bylo pusto, prázdno. Já bych pořád kupovala další, milý říká, že už to není kam dát. Tak je z toho zlatý střed. A stejně zahradu obdivuje se mnou. Minulý týden se mi podařil další dobrý kup. Stromová růže a zakrslý šeřík. Oboje kolekce parfum. Za tu naši lásku máme vonící květy, jahody, borůvky, ostružiny, hrušky, rajčata, cukety, bylinky. A bio. A skoro bez námahy.

4 komentářů

  1. Marti, máš pravdu, zahrada je teď nejkrásnější. taky si to moc užíváme.
    měj se hezky a opatruj Vás. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko,
      že? Chtěla bych tu vaši vidět :) Stojí to za to, když si to člověk piplá.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více