Ráno s vášní

10:14

Taky máte svoje vášně, které jsou i hříšně dobré? Po betonu mám vášeň pro makronky (ač jsem je nikdy sama nezkusila, ale tak dlouho se na to chystám). A taky si všímáte, že to nejhezčí nejsou slova, ale činy? Třeba když vám návštěva doveze z Prahy krabičku plnou makronek, těch velkých, co vypadají jako sladký hamburger. Dál netřeba víc říkat. Snad jen, díky mami.


Tak jsem si udělala krásné ráno, kde mám všechny své vášně pěkně pohromadě. Svíčky, světelný řetěz, betonový svícínek, makronky a čas i chuť to všechno zvěčnit. Venku bylo to správné pošmourno, kdy jste vděční, že nikam nemusíte. Taky tak milujete podzim se svojí předvánoční atmosférou?







10 komentářů

  1. Udělala sis krásné ráno se všemi vášněmi :-). Já teď vstávám před šestou, abych si ranní klid vychutnala a byla sama se sebou. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa čaká zajtra také ráno že budem po dlhom čase sama doma :-D teším sa ...fotky s krásnou atmosférou Marti!! ...a tiež milujem makarónky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, psala jsem komentář už ráno, ale asi se zatoulal ... udělala sis moc hezké ráno a když se všechny vášně sejdou dohromady, je to fajn. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky se kouka na to, jak si to pekne uzivas:-). Makronky jsem v zivote nejedla, ale chystam se, pect tedy urcite ne, alespon zatim:-). Podzim se vsim vsudy miluju:-), i kdyz dnes to u nas rano spis zavanelo jarem, to by taky nebylo spatny:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera..... komplet!
    Měj krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu říkám krásné ráno! Makronky miluji! Zkoušela jsem je i péct, ale na příští pokus si raději koupím speciální plech, měla jsem totiž co kus, to originál :-) Krásný víkend, Karla

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky ..... moc se mi líbí ten hrneček.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Krása střídá nádheru ;) makronky miluju a to světlo svíček!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezky, vsechno! Pekne dny, Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, krásný advent a krásný ) zdravý) předvánoční dárek :-) Ať se vše daří!

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více