Změny v jídelně

10:20

Co se týče domova, mám ráda změny. Ideálně podle ročního období. Na Vánoce přidat, ať to svítí, ať to voní. Na jaře a v létě trochu ubrat, provzdušnit a minimalizovat. Všechny dekorace v tomto období jsou ty zelené, kvetoucí, které dělají parádu na zahradě a terase.


Na stůl jsem pořídila ballvase od Cooee. Prostě miluju koule (na stole, ne na vysvědčení) a ještě k tomu matné. Jedna byla taková osamocená, dvě divné a tři krásně splní pravidlo o dekoracích ve skupinkách - vždy v lichém počtu. Místo podnosu kachlička.
Polička v jídelně byla taková celá nemastná, neslaná. Abychom měli před očima naše mladá já, máme k dispozici rodinné fotky na špagátku, opatřené stylovým dřevěným kolíčkem. Kam se podělo to malé miminko, které skoro celý den spalo?
Dnes jsme se probudili do deštivého dne a světla co by lupou pohledal. Ideální horká čokoláda a malé marshmallow. Škoda, že tu ani jedno nemám. Ale jako správný zahrádkář se z deště těším, že.
Tak pěkný čtvrtek, my máme zalito.

18 komentářů

  1. Máš to pekne a ako píšeš, vzdušne, čistučké, útulné. Ja nejak nestíham ani upratovať, všetko mám rovnaké už od Vianoc :-(. Aj u nás to hrmí a čakáme dážď, príjemný deň prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zitu,
      on ten úklid vydrží jen chvilku, ale binec se zdrží dost dlouho. Do dalšího focení. :D
      Jak ožije zahrada, jsme nejradši tam.
      Moc děkuji a posílám pozdravy.

      Vymazat
  2. čistá krása a to posezení v ratanových křeslech, tak akorát pro ten dnešní deštivý den ;)... čaj, deku, knížku... a co by mi chybělo víc? :)))
    Krásný den Marti! Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko,
      tak s malou Emou si nechám o knize zatím zdát, ale to asi víš :)
      Tyhle křesílka jsou super hlavně na návštěvy, ráda je tahám i ven. To byl nejlepší Ikea kup.
      Měj se hezky, Šárko.

      Vymazat
  3. Marti, mam to stejne - jako zahradkar vidim ten dest pozitivne, u nas prsi porad, plni se nadrze na zalevani:-). Take souhlasim s temi koulemi, jsou uzasne, ve skupine po trech jim to moc slusi. No a ten rychle plynouci cas...co dodat...nekdy bohuzel, nekdy bohudik. Moc se mi libi ten stolecek u taburetu, takovy jiny a takovy akorat:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci,
      u nás moc neprší, hodně si to stáhnou okolní lesy a kolikrát prší v sousedních vesnicích a tady nic. Už jsme pořídili další sud. Další zelenou obludu, ale je potřeba :)
      Děkuji, stoleček je ruční výroba ze starého trámu a skříně :)
      Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Krásný útulný domov, vždycky ráda nakouknu.... :-)
    Přeji krásný den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko,
      to mám radost, děkuji.
      Taky chodím nakukovat a těším se z každého dalšího příspěvku.
      Pěkné dny.

      Vymazat
  5. Koule na stole jsou překrásné. Ta růžová je přesně ta, co mám i já - k misce od Tebe :-)) Krásný večer Marti, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Dani,
      je to ona, ale myslím, že menší. Pořád jsem o ní přemýšlela a když jsem viděla jak jí to u tebe sluší, bylo rozhodnuto.
      Posílám pozdravy, Dani.

      Vymazat
  6. Elegantné a útulné. Veľmi sa mi páči fotogaléria. Predpokladám, že fotky sú pripevnené k nejakému povrázku. Jednoduchý nápad a aký efektný. Asi sa inšpirujem. Pekný deň, Martinka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,
      přesně tak. Provázek, fotky a pár dřevěných kolíčků :)
      Inspiruj se a doufám, že nápad s fotkami uvidím na blogu.
      Pěkný večer a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  7. Také mám ráda změny, i kdybych měla jenom přesunout lampu, dát jiné polštářky. Moc se mi vždy líbí tvé zákoutí s ratanovými křesly. Tam by se mi báječně četlo. U nás déšť dva dny, konečně snad řádně zalito.
    Hezký den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo,
      tak to je přesné. I kdyby mělo jít jen o změnu svícnů nebo povlečení :)
      U nás konečně řádně zalito, dokonce se i tráva vzpamatovala. Jupí.
      Měj se moc hezky.

      Vymazat
  8. Marti, máte to doma nádherné. Moc se mi líbí stěna z kamenů a k tomu ta ratanová křesílka. Krásné zákoutí. I polička a pod ní fotky, vypadá skvěle. U nás také zapršelo, ale dnes už to není poznat.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo,
      moc děkuji. Je to moje nejoblíbenější zákoutí.
      Krásné prázdninové dny.

      Vymazat
  9. Martinko, vypadá to nádherně ..... ptala ses mě na rozrazil, do výšky vyrostl za pár měsíců .... on se na zimu zatahuje do země a na jaře vyrůstá celý nový .... do šířky a hustoty rostl asi za tři roky .... ale už ten první rok byl nádherný .... Marki

    PS: mimochodem, už se moc těším na zářijové Marianne bydlení, koukala jsem do upoutávek a těším se na fotky z tvého krásného bydlení ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marki,
      ty jsi poznala? To mám radost. Taky se těším. :)

      Já bych ráda rozrazil i rozrazilovec, ten má dorůst skoro dvou metrů. Tak to mám radost, že je to takový rychlík, tak to bude další přírůstek.
      Těším se na tvé další zahradní články.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více