Moje chvilka / blogerské Vánoce

10:19

Volejte třikrát sláva, mám tu příspěvek s vlastní výměnou. Moje druhá výměna padla na blogerku Aničku (tu její zahradu snad ani netřeba představovat) a já netrpělivě a s nadšením očekávala balíček. A dorazil pěkně naducaný polštář, který láká s holubicí k mírovému odpočinku. A co vám budu povídat. Trefila se dokonale. K narozeninám mi totiž přistály na terasu tyhle parádní polohovací židle. Vesmír mi to zase všechno parádně naservíroval.


A teď na řadu přichází ta moje chvilka. Pěkně ráno, kolem sedmé, si v příjemném stínu vypít meltu a pochutnat na čokodortu. Takové potřebné maličkosti. Sledovat kvetoucí zahradu, kterou si prostřednictvím internetového zahradnictví vytváříme sami. Ono se to nezdá jako věda, ale na konci příspěvku vám dám fotku před. Prostě aneb jak holka z paneláku k zahradě přišla.






Původní stav:

A nyní
A i když si kolikrát řeknu, že máme hotovo... S domem a zahradou asi nebude hotovo nikdy.

14 komentářů

  1. Martinko, krásný polštář jsi od Aničky dostala. Aničku znám osobně, symbol holubice mi od ní sedí :-) Kvete ti to na zahradě nádherně a stoleček, na kterém máš kafe se mi moc a moc líbí :-) :-) :-) Užívej se krásné zahradní dny, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo,
      děkuji pěkně. Anička je i takhle online fajn, co teprve naživo. :)
      Ten stolek je stojan na deštníky, který vyřadili v HM, jen jsme na něj dodělali desku.
      Děkuji za návštěvu a přeji krásné dny.

      Vymazat
  2. Marti, krásný dárek jsi od Aničky dostala.
    krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinka, skús na tienenie trojuholníkovú plachtu z OBI, dá sa kotviť aj o dom:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      jen nemáme ten třetí roh, kam plachtu napnout.
      Ale už máme slunečník, tak sháním ukotvení.
      Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  4. Marti moc krásné.Kolem baráku není hotovo nikdy:)))Ale mám ráda ty cíle,když vím co mě čeká a ráda plánuju,zkrátka takový pohon.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni,
      mám to stejně. Plánuji si v hlavě skoro nonstop, neskutečně mě to baví. A když se nějaký plán stane skutečností, je to jako splněný sen. :)
      Hezké letní dny, Leni.

      Vymazat
  5. Marti, krásný polštářek. Kdybych dostala zahradu, asi bych dělala to co ty. Máš to moc krásné. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani,
      děkuji.
      Třeba se ti to jednou splní, nikdy nevíš :)
      Hezký den.

      Vymazat
  6. Marti, kus prace mate za sebou. Taky bych si tam sedla - rada, dobrovolne, na dlouho:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásný polštář Ti Anička vytvořila a na terasu padne skvěle. Práce na zahradě a domečku nikdy nekončí a proto je třeba si občas orazit a na terásce posedět. Hezky budujete.
    Přeji příjemné léto.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, moc hezky. My s pritelem se za mesic stehujeme do vlastniho domecku a na zahradu mam vysnene takoveto houpaci kreslo https://www.decodoma.cz/Zavesne-houpaci-kreslo-CATANIA-ratanove-HAPPY-GREEN.html , ale asi az pristi rok, protoze prvne se musi koupit dulezitejsi veci. Kazdopadne moc se mi libi to kresilko....

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více