Není to jen smutek a smrt

8:39

ale také plodnost, pokora, skromnost, elegance. Černá.
Ve východních zemích je černá barvou plodnosti. Černé mraky přinesou spoustu deště, který je životodárný pro rostliny. Řecká bohyně plodnosti Déméter je vyobrazenou s černou tváří.

Každá barva má svou vibrační energii a má schopnost vyvolávat emoce a pocity. A právě černá je spravedlnost, věčná spirála času, něco neodhalené, co teprve poznáme.



V doplňcích má černá výborný akcent


Černá barva je sice u nás velmi často vnímána jako barva smutku a když se právě rozhlédnete kolem sebe, možná ji doma ani nenajdete. A to je chyba. Černá barva v doplňcích umí ostatní barvy doslova rozsvítit. Zvýrazní  každou barvu, kterou k ní přidáme. Nádherně zvýrazní žlutou a se zlatou působí luxusním dojmem. Černá barva umí upoutat pozornost na místo, na které chcete dát důraz a oživuje interiér.

A protože černá domovu sluší a umí ho pozvednout, udělala jsem černou kolekci svých betonových produktů.  První černá varianta je u kulatého květináče, který zatím u vás všech vede. A není divu, jeho pěkně oblé tvary a mohutnější vzhled si nejde nezamilovat.



Jestli váháte co za dekoraci na stůl, která bude výrazná, ale nezabere tolik místa, vsaďte na betonovou kulatou. Víc netřeba.

Betonová kulatá

Černý beton mě velmi mile překvapil. Společně se strukturou betonu je černá barva jako taková exkluzivní tečka.

Jak se vám líbí?

14 komentářů

  1. Marti, jak uz jsem psala na IG, je to bomba! Je uzasny. Na cernou me nikdo premlouvat nemusi:-), ani jsem netusila, kolik symboliky v ni je. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marci,
      taky mě překvapilo, že má v sobě tolik symboliky. Vlastně každá barva.
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Marti, černou barvu v doplňcích já nikdy nemusela .
    Ale máš pravdu, že zvýrazní jiné barvy a také s tím betonem vypadá super !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilo,
      já vlastně taky. Přišla postupně. A stejně ji dost držím na uzdě, černočerný interiér není nic pro mě. Ale se dřevem a bílou vypadá dost dobře.
      Mávám.

      Vymazat
  3. Nádhera:-) možná ještě krásnější než "obyčejná šeď"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi,
      moc děkuji. Je taková zase jiná, že. Betonová šeď je krásná s rostlinami, ale černá je víc výrazná a pěkně umí ostatní barvy rozsvítit. Ještě bude červená :)

      Vymazat
    2. Červená?...tak to se budu těšit:-)

      Vymazat
  4. Marti mě se to moc líbí. Sama neumím skloubit tento styl se svým babkovským:))ale moc ráda se na tvoje fotky dívám. I když černá tak dokonale svěží a noblesní.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,
      já bych neřekla babkovský, ale krásně venkovský, což parádně koliduje se stodolou.
      Moc díky, já zase moc ráda chodím k vám, jsem ráda za nové příspěvky.
      Hezký den.

      Vymazat
  5. Za mňa čiernej Áno a tiež tomuto krásnemu čiernemu betoňáku! Píšem si ho na wishlist ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, mě se líbí a moc ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Čierna farba sa síce spája so smútkom, ale je to aj farba elegancie a luxusu. Kvetináč z čierneho betónu pôsobí na mňa noblesne a myslím, že je to veľmi nadčasový doplnok do bytu.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více