Uchovejte si vzpomínky: fotoalbum z dovolené a mimideník

10:22

Doba se změnila, všechno jde snadněji a rychleji. I fotografování. Dnes už je pro někoho nemyslitelné, že by musel několik dní čekat na vyvolání filmu, že by si fotky před vyvoláním nemohl zkontrolovat. Pro mě to své kouzlo mělo, ale k focení na film se vracet nebudu. Co si ujít nenechám jsou alba, deníky a vše, co si můžete osahat kdykoliv si vzpomenete.

Já jsem věrná jediné firmě: Vyvolej.to 
Mám ráda jejich polaroidové fotky, ze kterých jsem třeba dělala fotostěnu do obýváku.


Fotoalbum z dovolené 


U Vyvolej.to máte na výběr z fotoknihy a fotoalba. Fotokniha má klasické papírové stránky. Fotoalbum je příjemně kompaktního formátu a má tvrdé stránky, takže si ji může prohlížet i Ema. To vítám, jakmile si totiž někdo něco prohlíží, chce samozřejmě taky a zde nehrozí pomačkání stránek ani jiné poničení. Rozměr fotoalba je 14x14. Fotky jsou z řeckého ostrova Paros, který patří mezi největší z Kykladských ostrovů. Fotoalbum je i skvělým dárkem, dokonce i obálku si můžete sami navrhnout. Za mě plus. Všechny fotky jsou focené jen mobilem, ale na kvalitě to nepoznáte.






Mimideník Mazzel

Vzhledem k hromadě polairodových fotek, které jsme doma měli (i přes rozdání po příbuzných) se mi mimideník zamlouval. Má totiž jednu obrovskou výhodu. Čisté stránky. Většinou mimideníky mají předtištěné stránky a předem určené informace, které do něj musíte napsat. To se mi nelíbí a zase mě to vrací do školní lavice, kdy váš názor byl v pozadí, hlavně na vše odpovědět. Přijdu si jak trouba, když bych měla psát první jídlo, páté jídlo, jména příbuzných, první sezení na nočníku, oblíbená hračka. Ano, mohla jsem koupit klasické prázdné album, ale tohle je nejvíc roztomilé a má štítek Mimideník, chápete. Navíc vám dorazí i s barevnými rohy, barevnými kolíčky, sadou washi pásek a kartičkami s tématickými hesly k vystřižení. Jo! Je to prostě maz(z)el.







Takže za mě: Uchovejte si vzpomínky! Nebo vám stačí jen složka v pc?

12 komentářů

  1. No krása, odkaz na deníček ukládám do budoucna :) a dostala jsem chuť na tu Vaši kávu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko,
      ta mléčná pěna kafe prostě pozvedne, že.
      Posílám pozdravy.

      Vymazat
  2. Fotky v počítači mi nestačí,dělám tematická alba- oslavy, výlety , dovolená, škola.. Ráda v nich listuji.Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo,
      přesně. Taky miluju tématická alba a to listování v nich je závislost.
      Moc děkuji.

      Vymazat
  3. Ja jednoducho milujem vyvolané fotografie! Okrem iného úžasné námety na darčeky ଘ(੭ˊᵕˋ)੭*

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  4. Alba nebo fotoknihy mají své kouzlo, jiné než fotky v PC

    OdpovědětVymazat
  5. Vďaka za tip...práve premýšľam čo s fotkami z dovolenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni,
      tak přeji šťastnou ruku při výběru. Těch možností už je tolik :)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více