Náš život s betonem,

19:37

který už je všude kolem nás. Hlavně teď ve svíčkovém období. I když s malým dítětem nemůžete pálit svíčky jako dřív, nemůžete je mít zapálené na konferenčním stolku, obklopuji se svíčkami pro pocit. Ráda se na ně dívám, k podzimu neodmyslitelně spousta svíček a svícnů patří. Vysoké svíčky na betonovém tácku Ema rovná a přerovnává. Nejdřív do roviny, pak zase na tácek. Někdy je ozdobí zvířátky z Lego Duplo, jindy najdu svíčku v botníku.
A že jsem tak trochu svíčkový a svícnový nadšenec dokazuje i počet svícnů na eshopů. Je to zatím nejplnější kategorie. Když oni jsou tak pěkní...

Hranatý

Oválný svícen

Krásný geometrický


Kulatý svícen

Hvězdný svícen


Aby to nebylo jen o svíčkách, vyrobila jsem si domů domečkovou lucernu, nebo mechárium. Možná i super domeček pro Tilandsie, asi už je čas si také jednu pořídit.

Betonový domeček
Bez čeho si neumíte podzim představit vy?

13 komentářů

  1. Nakoukla jsem na váš eshop, nabízíte tuze krásné věci, ale....chybí mi tam zásadní údaj a to rozměry! Podle fotografie nelze velikost odhadnout a psát vám dotaz na jednotlivé produkty mi přijde velmi zdlouhavé. hezké dny. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani,
      rozměry jsou vždy pod fotkou, v záložce Další informace.
      Myslím, že už chybí jen u dvou misek, ale to doplním.
      Moc Vám děkuji a přeji krásný zbytek dne.

      Vymazat
    2. Tak to se velmi omlouvám, už je vidím, já pod fotky dolů nesjela:-(((, četla jsem pouze popisky vlevo od fotografií. Tak hned jdu koumat, co by se mi všechno hodilo:-))- obávám se, že všechno.... Hezký zbytek víkendu. Hana

      Vymazat
  2. Martinko nádherné!!! Jedna betonová krása za druhou, krásně doplňují interiér tak nevtíravě. Jste obrovská šikula i kombinace keramiky s betonovým "talířkem" vypadá báječně. Mám nové glazury, zahrada už mě nebude tak potřebovat tak najedu další hrnečky. Takže černé budou, na zkoušku jsem vzala i matnou černou glazuru tak jsem moc zvědavá. Krásné podzimní dny Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blanko,
      tak černá v matu bude nejvíc nejkrásnější. Už se těším na výsledek.
      Posílám pozdravy

      Vymazat
  3. Sviečok a svietnikov doma nie je nikdy dosť. Hlavne počas jesenných a zimných šedivých dní je fajn si večer spríjemniť blikotavými plamienkami sviečok. A keď sú ešte aj pekne nadekorované, tak dvojnásobne spríjemnia dlhé zimné večere. Betonový domček je úžasný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni,
      moc děkuji. Souhlasím, podzim a svíčky jsou nerozlučný pár :)
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Ja tiež milujem sviečky <3 A tie vaše betónové roztomilosti :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné svícny!Krásný víkend:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten geometricky, to fakt klobouk dolu! Ale krasne jsou vsechny!

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, ten betonový domeček je překrááááásnýýýýýý !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. I kdyby to bylo jen o svíčkách, bylo by to super! Moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více