Podzimní obývák

10:48


I když už je někde vidět vánoční výzdoba, u nás v obýváku vládne podzim v přírodních barvách. Světle, vzdušně a ani krapet černé nevadí. Všechny žluté polštáře jsem schovala a vyměnila za béžové. Při pošmourných dnech je to skoro jako nutnost, bílá a béžová barva místnost hezky prosvětlují.
Jak mi přibývají roky, stále více ubírám na dekoracích a vybavení domova. Stále více mě to táhne do jednoduchých linií, přírodních barev a hlavně pocitu vzdušnosti. O víkendu jsem se vrhla na skříně a spoustu toho vytřídila a srovnala. Pohledem to vidět není (když jsou skříně zavřené), ale ten pocit úlevy vás provází. Jako když vám spadne kus kamene ze srdce a zase se můžete víc nadechnout. Máte to stejně?





Na stole betonový podtácek a betonové svícny. Dneska už dřevěná holčičí vláčkodráha a pastelové postavičky. Ale co bych pro ty její oči neudělala. To jde i beton s vázou na poličku.


Hezké úterý všem.

12 komentářů

  1. Už jsem také dospěla k tomu, že méně je více:)) Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, mám to stejně, už mi chybí jen tu obrovitou tašku oblečení odvézt pryč...Ale jak vidím hezké komínky v šatně, hned je mi líp :) To samé platí o koupelně či kuchyni :) V obýváku asi nikdy takového uspokojení nedosáhnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko,
      důležité je, nemít v obýváku žádné úložné prostory, pak není kde věci hromadit :D

      Vymazat
  3. ja to mám veľmi podobne, milujem vytriedenie a upratanie políc, vecí :-) A ty mas Martinovu knihu, ooo, zavidim, milujem jeho fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško,
      mám obě :)
      Martin je můj dlouholetý kamarád. To mu musím hned říct, udělá mu to radost. :)
      Měj se krásně.

      Vymazat
  4. Marti, ja mám přes zimu taky občas třídící dny. Zajímavé je, že přes léto mě to nějak nebere ;)
    A moc se mi líbí ten tvůj květinový závěs před oknem :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, přesně.
      Přes léto nic, v zimě mě to chytá.
      Moc děkuji a měj se krásně.

      Vymazat
  5. Marcela - Nordic Passion27. listopadu 2018 v 21:01

    Taky na tom postupně pracuju, ale do naší satny se mi vuuubec nechce. Krásné to máte. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,
      taky je tu ještě pár zákoutí, která odsouvám na potom. Však neutečou :D
      Děkuji a mávám.

      Vymazat
  6. Hezky naaranžováno - ty trávy v kulaté vázičce vypadají super.
    Mám do podobně - když vynesu z domu něco, co už nepoužíváme (a nejlépe to "udám" někomu, kdo to ještě využije), mám dobrý pocit. Ale jde mi to pomalu - nerada vyhazuju úplně, raději posouvám dál, ale to je prostě komplikovanější...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera... harmonie... Já už se půl roku chystám vyfotit náš obývák, ale asi to prostě nedám... pořád ho někdo okupuje ;-D...
    V.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více