Doma a venku

8:42

Užili jste si skoro jarní víkend?
My ho trávili na zahradě. I když nepočítám s tím, že by se zima ještě neozvala. Vyplela jsem záhonky a začala s prvním úklidem zahrady. Ema konečně nebere hned roha a vydrží střídavě na písku, na houpačce, u konviček s vodou. Pokračujeme v prodloužení terasy, protože je půda stále štědrá na dřevěná prkna.

Když je hezky tak doma rychle uklidit a šup ven. Uklidit a nadekorovat nový betonový podnos. Fakt velký betonový podnos. Váhou se blíží ke 2 kg a nabízí vážně luxusní prostory pro všechny nezbytnosti. Pořád jsem je na internetu obdivovala i krásné fotky, které se s ním dají udělat, až jsem si sen taky splnila. Rovnou i s postelovým focením. A je už i k mání na betonovém shopu.



Tady i na Instagramu jsem psala o betonové zakázce. Už je hotová a odevzdaná. Než akce proběhne, víc o ní nenapíšu, ale mám slíbené fotky, které vám sem ráda dám. Díky této zakázce jsem si aspoň vyzkoušela dárkové balení i s novým razítkem v akci. Ke každému balíčku jsem přidala i betonový korálek. Tak se mi to líbí, že ho přidám ke každé zásilce.


Pár dalších dnů má být stále krásných, proto honem dodělat práci a ven, nachytat vitamin D. Mějte se moc krásně a užívejte sluníčka.


10 komentářů

  1. Martino ten podnos je dokonalý! Zatím si od tebe budu muset objednat alespoň svícínek, nutně totiž potrepotř ten koralek😉Jinak počasí je luxusní 😊O víkendu také zahrada, káva na terase,prvni kolo, les,... Těším se na fotky ze zakázky.Krasné slunečné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně, milá Ilo. Jestli jde jen o korálek, prosím o adresu na mail a korálky pošlu. Dělám pořád nové, ale nebaví mě je kompletovat do šperků.
      A přesně, počasí je luxusní, tak ať ještě chvilku vydrží 😉
      Hezké, co nejvíc prosluněné, dny.

      Vymazat
  2. Marti, i mě se podnos líbí moc. Já mám raději věci do kulata :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne fotky, Marti, to pocasi bylo fajn, jen je unor, takze...:-/. Podnos je teda maxi:-). Jsi sikula. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,
      moc děkuji.
      Ano, trochu se toho děsím, má být až 17? Ale na jaro nevěřím, zima se jistě ještě ukáže.

      Vymazat
  4. Máš hezké betonové věci A vůbec pěkné fotky. My jarního počasí využili k výletu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Hani,
      focení s ním jde krásně.
      Díky za kochání a posílám pozdravy.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více