Bydlení v přírodním boho stylu

9:45

Nejsem úplně zastáncem škatulkování stylů bydlení. Dnes už jen stěží něco přesně odpovídá skandinávskému stylu, boho stylu, vintage. A to je skvělé. Když si každý udělá bydlení podle sebe, udělá to vlastně úplně nejlépe. Já si vyzobávám ze škatulek boho, skandi, přírodní. Když se totiž podíváte na boho styl bydlení, je to něco úplně jiného, než na dnešních fotkách. Boho interéry jsou většinou dost barevné, mají hodně artefaktů z dalekých cest a celkově je to něco jiného. Tak jsem si to pro sebe nazvala přírodní boho styl.

Dnes vás vezmu na návštěvu k Monice, která žije v německém Odenthalu s manželem, 2 dětmi a pejskem Liz. I když je v interiéru na můj vkus až moc serepetiček, tlumené béžové odstíny, bílá barva a dřevo se mi náramně líbí. A jak se líbí vám?











Jak na boho styl?

Dobrá zpráva pro začátečníky je, že v boho stylu neexistují žádná přísná pravidla. Cokoli, co se vám líbí a má pro vás emocionální hodnotu, je povoleno. Dům ve stylu boho je jako příběh. Musí vyprávět příběh o vás, vaší osobnosti, vašich vášních a radostech. Obklopte se suvenýry z cest ze vzdálených zemí nebo si vystavte obrazy, koberce a předměty, které ve vás vyvolávají emoce a vzpomínky na zvláštní okamžiky. Ty definují váš styl! Vyberte si pohovku s měkkým a hladkým tvarem, která upoutá pozornost každého hosta. Ujistěte se, že používáte teplé barvy, které kontrastují s bílými stěnami. Ty nemohou chybět v interiéru v boho stylu.
Volte vždy přírodní materiály: kožešiny, proutí, dřevo, kámen, sklo. A rostliny, ty v tomto interiéru hodně chybí. Zelená v terakotě dodá takovému bytu ještě větší šmrnc.








Všechny fotky: zdroj
d

7 komentářů

  1. Každý ať bydlí, jak je jemu milé. Mně se boho styl nelíbí, přijde mi, že má moc "lapačů prachu". Neříkám mít vše strohé, ale tohle je moc. Všeho s mírou a bude to super. Přeji krásný den z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  2. Jako základ je to příjemné. Mě osobně tam chybí nějaké drama a hlavně kytky 😁

    OdpovědětVymazat
  3. V podstatě s tebou souhlasím. Líbí se mi tlumené tóny i materiály. Ale těch serepetiček... Takový byt by mne zabil - nesnáším utírání prachu... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kombinace dřeva, bílé a béžové barvy se mi líbí, už mi tam vadí černá. Z uvedených fotek mám trochu pocit přeplácanosti, je toho nějak moc. Mám ráda útulno, ale za srdce mne nechytlo v posledních letech stylizování prostorů do daného stylu, jak podle módní škatulky. Pak mám pocit, že na těch fotkách je to takové "vyumělkované", mnozí si to následně podle toho zařizují a jedou jak podle katalogu. Kdysi jsem si kupovala každý časopis, který vycházel o bydlení, zahradách, zajímala jsem se o různé nápady a tipy.
    Hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Martino, ta kuchyně by se mi líbila moc, ovšem přidala bych tam svoje věci, a jinak základ bílé, béžové mi vyhovuje, nemám ráda šedou a černou, nýbrž zelenou nebo žlutou.Zelenou mohou nahradit živé kytky, řezané či v květináči.
    Díky za nakouknutí jinam. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více