Beton 2015: betonová stolička + návod

12:39

Nový rok, nové nápady, nové vylepšení.
To platí i pro naši domácí betonárku. Pojíme surový beton a teplo dřeva.
Jsem ráda, že vám dnes můžu představit další z projektů: betonovou stoličku. Krása vlastních výrobků mě nepřestává bavit.

Betonová stolička návod 

Co potřebuji

  • Hobby beton (koupíte v běžném hobby marketu) 
  • Voda 
  • Starý kýbl 
  • Dřevěná garnýž nebo pevná dřevěná tyč (nařezaná na tři díly) 

Jak postupuji 

  • Do čistého kýble nasypu beton (pozor, dost práší) 
  • Do betonu přimíchám vodu, výška hladiny odpovídá výšce stoličky 
  • Důkladně promíchám, směs by měla hustotou připomínat těsto 
  • Několikrát s kýblem zatřesu, aby na hladinu vystoupily vzduchové bubliny 
  • Tři stejně dlouhé dřevěné nohy vložím do středu směsi a opřu o stěny kýblu 
  • Nechám odpočívat 2 dny 
  • Po uplynutí této doby stoličku opatrně vyklepneme z kýblu. Předtím uvolňujeme pomocí ohýbání stěn 
  • Vyklepnutou stoličku můžeme zahladit smirkem 

Tip 
Nohy stoličky můžeme natřít barvou dle libost




Krásný den všem, Martina

14 komentářů

  1. Bože Marti, to mi nedělej, to je náádhera! :)) Podobnou stoličku bych taky někdy ráda zkusila vytvořit, jen jsem se k betonování pořád (!) nedostala. Ale jak to vidím, hrozně mě to láká :) Skvěle vypadá i ten květináč, má pěkné póry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, díky :)
      Jsem ráda, že jsem našla někoho se stejnou slabostí pro beton.
      Na vše tvé betonové se už těším a zdravím.

      Vymazat
  2. Stolička je úžasná!Krásné a pohodové velikonoce....Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tleskam, mas to krasny!! Pekny vikend, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iv,
      ooo, děkuji za potlesk.

      Přeji krásné dny, snad už jarní :)

      Vymazat
  4. No to je soulad! Tak čisto a jasno!!!
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  5. Martino, objevila jsem náhodou tvůj blog a už vím, že se budu ráda vracet. Betonové věci - nádhera !!!! Doma máme taky betonový květináč , který mi manžel vyrobil za okno na vánoční stromeček.
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Martina, náhodou neprezradíš ako vyrobím beton ? Je to úplne klasický, čo mi vie vymiešať manžel? Napríklad keď betonuje základy na dom, alebo treba do toho ešte niečo pridať ?. Tá stolička je super.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása... Taky jsem ji zahlédla na Pinterestu, kde sbírám "betonovou inspiraci". Já jsem teprve začala, ale nadchlo mě to :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je ale vymazlená stolička... a ten květináček na ní... paráda :-) Betonu zdar! A.

    OdpovědětVymazat
  9. Netušila bych, že to betonu může tak slušet! supr nápady, nestačím se obdivovat jednomu betonovému kousku za druhým.j

    OdpovědětVymazat
  10. Betonování mě teď hodně chytlo, dobrý nápad! Zkouším odlívat kde co, jen mám problém s hrubostí cementové hmoty. Našla jsem na webu odlitky do rukavic, ale ty se mi nedaří :(

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více