Podzimně v jídelně

10:24

Víte, mám kolegyni. A ta mě pořád nutí chodit do océčka a nakupovat. No, můžu já odporovat? Zvlášť když je tam NANU-NANA?


Takže se trochu courám mezi regály a pohledem vybírám. Fakt, že tam už mají Vánoce asi nemusím rozepisovat. Tak jako, chtělo by to trochu podzimu i domů.
Beru tmavý běhoun a prostírání - hele, aspoň nebude vidět tolik fleků jako na tom světlém.
Tak jo, to je všechno, chci šetřit.
Ale tady tenhle měděný talíř je hezký, mohla bych do něj naházet šišky a je nadekorováno.
Jdu k pokladně.
Ty šišky by ale mohly vypadat dost chudě... Cože? Svícny za 20 Kč? Dekorace má být lichá, jeden bude divný. Beru tři.
Tak jo, už nic kupovat nebudu.

Procházím kolem květinářství. Docela pěknej Drátovec.
Tak já si ho vezmu.
Chcete i ten květináč?
No jo, chci.


11 komentářů

  1. Jeeeeee, tak to je jako o mně :-) Včera jsem byla taky v NANU - NANA a dopadla jsem podobně! I v květinářtví jsem uvízla a bez následků se to neobešlo. Ale ta radost......OBROVSKAAAAAAA!!!!!
    Měj se krásně podzimně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahój Klárko,
      a do kterého jezdíš?
      Já Tě naprosto chápu, hlavní je ta radost :)

      Vymazat
  2. Pekný výber, mňa upútal podnos. U nás v Bratislave som zatiaľ túto značku nevidela, takže vďaka vám vidím nový online shop.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slavka,
      asi nepotěším, kromě nanu-nana.de nefunguje jako online shop.
      Ale hojně se začíná vyskytovat v OC.
      Jinak podobný styl má Butlers.cz a posílá balíky i na Slovensko. Právě mají krásné podzimní novinky.
      M.

      Vymazat
  3. V Nanu - Nana tam si vždycky něco vyberu a často tam chodím jenom pro potěchu oka. Zrovna dnes tam rozbalovali "vánoce", brzy je půjdu okouknout.
    Krásné podzimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, taky se tam ještě musím stavit.
      Doma ty jejich dekorace vypadají ještě líp :)

      Vymazat
  4. ...som sa pobavila dnes pri čítaní tvojho príspevku :-)...ešteže nemám kolegyňu čo by ma nútila nakupovať...vlastne šťastie, že nemám v blízkosti žiadne obchodné centrum, iste by som dopadla ešte horšie...každopádne si nakúpila pekné doplnky a aspoň si si urobila pekný deň :-) pápá D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danka,
      těší mě, že jsi se pobavila, díky za návštěvu. :)

      Vymazat
  5. Chvalabohu uz nemam miesto na "blbosticky" ,tak sa drzim. Hoci neodolam nejakym vyhodnym nakupom, to je pravda. V sobotu som bola v Rakusku asi v 8 OC s nabytkom a doplnkami a nic som si nekupila. Asi som chora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jestli to nebude tím, že doma už máte spoustu krásných diy dekorací, tak netřeba nic kupovat :)
      Houpačku jsem si zamilovala, nejkrásnější

      Vymazat
    2. Asi mas pravdu, prvy pohlad ked vojdem do dizajnoveho nabytkarstva, co by som si vedela z tohoto vyrobit, az druhy pohlad co kupit, treti kde to dam a az potom za kolko. Nerada vyhadzujem stary nabytok. Dakujem za navstevu blogu a urcite si pozriem ako fotit zrkadlovkou.

      Vymazat

Isnpirace mnohem více