#NecekamZiju Plešivec

8:33

Víte, poslední dobou na mě mluví lidé. Cizí lidé. To se dřív moc nestávalo. Možná, jak stárnu, mají pocit, že jim něčím obohatím život. Že už mám jisté životní zkušenosti.


Paní v obchodě si se mnou povídá o dekoracích.
Chlap v metru mi dá svoji vizitku s ručně naškrábaným číslem. Povídá o rodičích, v jakém se narodil znamení, co dělá za práci.
Zavolejte, půjdeme na večeři!"
Asi řeknu milému, takové pozvání na večeři bychom si neměli nechat ujít.

Autobusák si celou dobu povídá jen se mnou. Asi daň na oblíbená první dvě místa. Už vím, že mu za dva roky bude šedesát a miluje skateboard. Sice padá, ale zkouší to dál. Jen nemůže najít stejnou věkovou kategorii s láskou k prkýnku (jak on sám říká).
A co děláte ráda vy?"
Fotím."
A už jste byla fotit na Plešivci?"

Byla a byl to úžasný výlet.
Když jsem vám psala manuál na focení, berte Plešivec jako tip kde fotit. Jde to samo.






8 komentářů

  1. Možno niečo sympatické z teba vyžaruje, asi sadáš do autobusu a sa usmievaš. Určite pozitívna energia, keby si chodila so zavesenou hlavou plnou problémov, tak sa neprihovoria. Ľudia čo tvoria niečo, sú podľa mňa šťastnejší, lebo neriešia iných ale rozmýšľajú ako a čo urobiť, vyrobiť a samozrejme sa pozerajú na svet inými očami.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé a já ten příspěvek zrovna četl, když mi blikl komentář ;)
    Fotky krásné... místo kouzelné... atmosféra nezapomenutelná.
    Tenhle Plešivec je ze všech Plešivců ten nejplešivcovatější ;)
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti ja ťa ani osobne nepoznám a myslím si, že si skvelý človek... tak sa tým čo ťa stretajú zoči-voči ani nečudujem :-) krásne miesto krásne fotky...pá D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli pojedu na Slovensko, tak za jediným účelem. Obejmout Tě :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. OK tak ťa čakám :-) a ak sa ohlásiš vopred aj ti niečo pekné namaľujem :-)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více