Snídaně a sny

10:34

Tip na nejlepší snídani?
To si nejdřív najdete kolegyni, co pojede do Paříže a která vám bude chtít udělat radost.
Pak se jednoho krásného rána budete divit u branky, co vám to ten pošťák veze za balíček.
Nic jste si neobjednávali, ale není tam dobírka, tak podepíšete a nesete si balíček domů.


Rozbalíte a valíte oči. Voilà - krabice makronek.
Díky Moni :)


A sny?
Toužila jsem po špulce.
Toužila jsem dlouho.
Když jsem na toužení skoro zapomněla, našli jsme ji na černé skládce, jak si tam stranou leží.
A můj milý (díky ti) ji valil přes celou vesnici až domů.
Nyní čeká na nový kabátek.

Dneska dvakrát jupí.


 Krásný den Vám všem,
Martina


10 komentářů

  1. Tady se někdo má:)) kdyby neexistoval blog tak bych vůbec nevěděla, že vypukla špulková mánie:)) Hlavně ať slouží a těším se na proměnu:) Fajn den Marti, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A paletová a stromová mánie. Velké větve a kusy kmene jako stolky, jojo :) Ty největší radosti jsou prostě zadarmo.
      Hezký den Luci

      Vymazat
  2. júúú Marti ta špulka je božská a kamarátka na nezaplatenie :) pekný deň prajem. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, děkuji.
      Božská a celá od bláta (zrovna bylo po dešti, když jsme ji valili domů) :)

      Vymazat
  3. Marti-zrovna ted jsem vyhodila sve makronky do kose. Pekla jsem vcera malinove cervene a ty se povedly. Dneska citronove a dopadly.... :-(
    Ty tvoje ti zavidim, jsou krasne! A ten dekor okolo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru,
      myslím, že až se někdy pokusím o makronky, ty už budeš ty své zvládat levou zadní.
      Takže po prvním a druhém neúspěšném pokusu si budu stejně chodit k tobě :).
      Vanilkové a čokoládové, prosím.

      Vymazat
  4. Marti cívka je super,těším se na obrázky jak ji proměníš.Makronky jsem měla jednou a doufám ,že naposled :( ...jinak krásný víkend...Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůůů, já chci taky snídat makronky na stolečku z cívky !!!!! Ty se máš !!!! Krása !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Téda, tak to klobouk dolů, se divím, že makronky přežily cestu. Není nad splněné sny a úžasná překvapení! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  7. ...makarónky na raňajky v záhrade pod orgovánom...to je ako sen :-) krásne fotky...už sa neviem dočkať jari :-) prajem krásny večer..Danka.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více