Vystupujete ze své komfortní zóny?

9:57



O strachu a komfortních zónách jsem psala už zde. A o tomto víkendu jsem se rozhodla překročit lenost, pohodlí a svůj vrytý komfort.















Vzbudila jsem se v šest (normálně bych se otočila na druhý bok, deku si nahrnula na hlavu a spala dál), ale místo usnutí jsem vstala a jala se oblečení.
I milý byl pro.
Mladý ne, ten se otočil na druhý bok. Přece nebude vstávat v sobotu tak brzo.
Klid na který narazíte je nesrovnatelný. Ve vzduchu je citít spánek, zpěv ptáků se pomalu probouzí. Jen se rozletět do všech koutů.
I rozletěli jsme se s novým objektivem. Hračka přesně pro mě. 
Věřte, že i obyčejná činnost vám přinese něco neočekáváné, stačí když budete věřit. Třeba potkáte dudlík na keři.










Krásný den vám všem,
Martina

5 komentářů

  1. Miluju se procházet takhle po ránu, jen se dokopat...Já se v 6 ráno venku neobjevila už hrozně dlouho. Je to škoda....Ale dneska ráno jsem taky nabourala svoji zónu komfortu a šla konečně běhat. Sice až v 8 ale přece..

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu a rozumím :)
    Krásné fotky...
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martino! Kdysi mi někdo řekl, že by bylo fajn se ráno probudit a říct si, co úžasného by mě dnes mohlo potkat? Je to způsob nahlížení na netušené příležitosti, je to radost, nadšení a vděčnost zároveň. Díky za sdílení tvé radosti a nadšení, Klárka. Měj se úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. Marti já jsem typ ,, ranní ptáče " . Neznám nic krásnějšího než vstát brzy ráno , ještě před východem sluníčka. To ticho je k nezaplacení . Pak poslouchat jak zpívá kos a vše se pomaličku probouzí . Miluji každé nové ráno :))) a těším se co mi přinese den . Šárka

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více