Nová betonová váza

9:44



Beton v interieru mě nepřestává nudit. Vymýšlím další a další využití. Od svícnů po květináče, stolky i náušnice. Poslední novinkou u nás doma je váza. Váza betonová, kulatá, která přes své baculaté křivky působí jemně a elegantně. Solitér, který zaujme.

Neumím včas měnit řezané květiny, většinou vyhazuji řezané sušiny. Ideální je v tomto směru Drátovec, to je ta stříbrná chocholka. Když vám pojde, zůstane stále krásný, hlavně v betonové váze. Vše v odstínech šedé, ideální do našeho šedého obýváku.

Často mi píšete, že o betonu už dlouho přemýšlíte. Kolik z vás už má vlastní betonové výrobky doma?




10 komentářů

  1. Marcela - Nordic Passion14. srpna 2017 v 11:12

    Je úžasná, pořád nevím, kam na ty formy chodíš, já sve betonování zatím odložila. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci,
      všude kde se dá. A někdy nakupuju i potraviny jen pro jejich obal. I když obsah nejím :)
      Už to bude diagnóza. :)

      Vymazat
  2. Skvelá a gratulujem za Marianne!
    Ste tam všetky moje obľúbené blogerky, ja sa idem zahrabať...vždy mi to odoberie síl budovať, pritom tieto časopisy kupujem 30 rokov!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      moc děkuji.
      Ale ty jsi mojí inspirací na super industrial prvky :)

      Vymazat
  3. Parádní váza!Beton mám moc ráda....Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  4. To je krasa! Z ceho je ta kulata forma, smim-li se zeptat? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelka, napriek tomu že betón sa zdá byť robustný materiál,vázička pôsobí veľmi pôvabne a nežne. A dátovec tam úžasne zapadne.Krásne.

    OdpovědětVymazat
  6. Pardon , Martinka nie Marcelka :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Je nádherná! Úžasný tvar. Obdiv...
    V.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více