Koupelnová předložka jako koberec

10:41

Mini monstera v betonovém květináči

No, můj nákup koberce se ukázal jako jeden velký omyl. Byl to (správně, čas minulý) koberec z Tchibo, původně v obýváku, ale když jsem dostala velký shaggy koberec, ten z Tchiba se přesunul do jídelny. Schytal kávovou sprchu a snaha o jeho profesionální čištění selhala. Byl moc měkký a stroj na čištění ho pokaždé vcucnul, shrnul a mačkal. Skvrny zůstaly. A jak Jenda poznamenal, byl akorát pro ostudu. Chce to změnu.

Místo u křesílek bez koberce ale vypadá smutně, Ema si tam často hraje a nějaký koberec byl potřeba. Vyřešil to nákup v Iconioo (díky, mami). Koberec HK Living je vlastně koupelnová předložka. Má všechny výhody, které namáhaný koberec má mít. Spodek je pogumovaný, nehrne se. Dá se prát v pračce! Je příjemný na dotek a hezky vypadá. Kulatý tvar vypadá ještě líp než obdélník a hodí se k ručně dělanému stolku a ratanovým křesílkům.



Když se venku udělá podzimní počasí, ráda tu sedávám zabalená do chlupaté deky. Pak úplně cítíte to pravé teplo domova. S přitulenou Emou ♥♥♥


Pěkné pondělí všem.

15 komentářů

  1. Je krasny, a cele misto jakbysmet. Uzivej:-). M.

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, ten koberec-předložka je správná trefa- moc se mi tam líbí.
    Taky mám ráda ty zespod pogumované peru je a stále jsou fajn a neshrnují se.....a tu deku z Jysku milujeme....u tebe je moc příjemně .hezké dny Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko,
      byla to dobrá koupě, už s faktem, že se může prát v pračce, jupí.
      Deka je muchlací miláček, vychytala jsem akci kdy stála 400, oproti neuvěřitelným 1600.
      Moc děkuji a posílám pozdravy.

      Vymazat
  3. Už som ho obdivovala u Zuzky iconio:-)
    Aj ten jutový okrúhly i obdĺžnikový je nádherný!
    My tiež máme náročné kritéria na koberce resp. rohože, moji rozlievači a teraz bláznivejúce, na bielo pĺznuce psiská, ich predurčili:-)
    Voľakedy som mala len tie, ktoré sa dali prať v pračke, kvôli deťom, čiže tkané:vlnený alebo bavlnený. Teraz mám také na chodbe z akcie BellaRose...
    papa, je to krásny kútik pre vás dievčatá:-)
    Alena V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali,
      co ti budu povídat, líbí se mi tam vše. Ale s ohledem na dvě děti se taky musím krotit, flek sem, cákanec tam...
      Posílám pozdravení a mávám. ♥

      Vymazat
  4. Bezvadný!!! Tenhle tvůj koutek žeru.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kobercek sa mi velmi paci, hodi sa tak akurat. Mas to pekne vsetko zladene. Krasny den prajem.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásný koutek, ale teda ta monstera mě pěkně naštvala :D Já mám doma jednu, roste krásně, ale ani jeden list zatím nemá vykrojený...a to je mnohem větší, než tahle vaše krasavice :D :) Tak snad se ještě umoudří...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko,
      toto není monstera, ale philodendron monkey mask. Je to pnoucí liána, proto je menší než monstera a už má vykrojené listy.
      Určitě se umoudří, já bych ji zkusila pohnojit, ať se jí daří ještě líp.

      Vymazat
    2. Aha vidíte, děkuji, ani jsem netušila, že to není tatáž rostlina :D Tak mě to uklidnilo :) Hlavně když vím, že ta původní, ze které mám tu svou, vykrojené listy měla, už se těším na svůj první :)

      Vymazat

Isnpirace mnohem více