Moje chvilka

11:46















Když mám chvíli pro sebe a venku to vypadá na podzim. Navíc s pořádným fičákem. Stačí otevřít dveře a připadáte si jako bernardýn vykukující za jízdy z auta. To je přesně ten moment na velký hrnek čaje nebo čokolády. Jak mi zima až tak nevadí, tak vichřice rozhodně. Proto se těším na neděli, kdy má být až 20 stupňů!

Betonové skupenství s novým svícnem.
Testuji mandlový vosk v betonové lebce a vpravo migrénovník. Funguje!



Na shopu je nový betonový svícen, který můžu vyrobit v černé, šedé i i mramor kombinaci. Je skvělý jako svícen i květináč na menší rostliny. 



Hezký den všem!

8 komentářů

  1. Migrénovník? To ma celkom zaujalo. Takúto rastlinku nepoznám. Aký je jej botanický názov? A naozaj pomáha?
    Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet,
      je to Iboza species (Tetradenia species) a skutečně pomáhá. Stačí mi vdechovat vůní z rozdrceného listu a je po bolesti. A to jsem kolikrát musela sáhnout po prášku, hlavně při úplňku.
      Voní jako vánoční františek nebo kadidlo s mátou.

      Vymazat
    2. Ďakujem krásne. Vyskúšam!
      Anet

      Vymazat
    3. Já kupovala na eshopu tsuga.cz a spokojenost.

      Vymazat
  2. Ještě jednou bych chtěla poděkovat za návod na vajíčka.Jste moc hodná,vážím si toho.Psala jsem že se povedly,ale ne mě,ale mužovi,já bych si na to netroufla.Když to viděla ženská část rodiny,vypadá to,že se teď budeme stravovat vejci.Dík ještě jednou Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alibabko,
      tak to mě moc těší.
      Manžel je šikula, třeba se příště pustí do květináčů :)

      Vymazat
  3. O migrenovniku som este nikdy nepocula, velmi zaujimave. A vsetky tvoje betonove vecicky vyzeraju uplne uzasne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, preju co nejvice takovych hezkych chvilek a ted uz snad brzy i na zahrade. Vitr ustal, slunicko dnes sviti, ale porad je tam na me zima:-). Mej se. M. PS: Fotky krasne a ty mramor svicny jakbysmet:-). M.

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více