Roští v jídelně

11:20

Potřebovala jsem nafotit betonová vajíčka pro Balakryl a poprosila Jendu o zakoupení nevěstina závoje. Vážně jsem čekala mini kytičku, ale přinesl mi krásný velký pugét plný drobných bílých kvítků. On ho sice nazval roštím, já epesním pugétem, který je ve váze prostě nádherný.


Na nákup řezaných květin si moc nepotrpím, hlavně těch z Afriky, ale teď jsem fakt ráda, že jsem si nevěstin závoj zasadila na zahradě. A dokonce se mi podařilo sehnat pudrově růžový. Bude mít totiž stálé místo na stole, ten na fotkách je přes týden starý a pořád krásný.








Méně je více a luční kvítí i roští je ve váze stejně nejhezčí.


Hezkou středu, moji milí.

16 komentářů

  1. marti, tohle roští mám také moc ráda ;-)
    už jsme také viděla a koupila i ten růžový.
    Bílý mám aktuálně ve váze spolu s pryskyřníky, které miluji.
    Vloni jsme si nevěstin závoj na zahradě vysela, ale bohužel nevzešel :-(
    Tak mu letos dám druhou šanci.
    Krásné jarní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilo,
      já teď našla jeden, který vzešel po 2 letech. No koukala jsem na něj jako puk, tak se fakt těším až povyroste. Třeba tvůj taky vyrazí, jen mě mate vysela, já ho kupovala jako hlízky, ne semínka.
      Prima den.

      Vymazat
  2. a dá se sušit...….O.

    OdpovědětVymazat
  3. Máme "roští" na chalupě a taky ho mám ráda ve váze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už je velký? Prý roste jako plevel, tak šup s ním do vázy a ještě zbyde na zahradní kochání.

      Vymazat
  4. Z tohoto úžasného roští měla dcera svatební kytici, sama si ji uvázala a byla dokonalá :) nevěstin závoj jsme kdysi měli i na zahrádce, ale nějak se ztratil budu se muset poohlédnout po novém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To měla něžnou kytici, to musela být krása.
      Hezký den.

      Vymazat
  5. To je, Marti, krásné "roští!! Ani se nedivím, že ho máš ve vázičce jen tak, ani ničím doplnit nepotřebuje :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kožich je hodně fotogenickej, viď? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc, nejdál, co ti budu povídat.
      Jsem jak tvá chudá příbuzná, stěhuju ten jeden kožich snad na každou fotku, z místnosti do místnosti :D

      Vymazat

Isnpirace mnohem více