Prostřený stůl: Vsaďte na zemité tóny

8:41

když chcete váš domov trochu ochladit.
Venku vedro, všimli jste si? Dnes a zítra 38, tak se konečně trochu ohřejeme. Jediné plus je, že se nemusí sekat zahrada. Není totiž tráva.
Osobně si na ubrusy vůbec nepotrpím, vždycky mi ke štěstí stačil běhoun, nebo dřevěná kulatina uprostřed stolu. Ale lněné ubrusy se mi líbí už delší dobu. Hlavně na slavnostní příležitosti typu Vánoc. Pak stačí svíčky a milá atmosféra je na světě.

Betonový kulatý květináč

Jenže takový lněný ubrus není žádná levná sranda a kupovat ho jen pro otestování se mi nechtělo. Takže zkouška. Inspirovala mě jedna fotka na pinterestu, kde bylo zřejmé, že místo ubrusu je na stole povlečení! Jako mohli ty knoflíky otočit, no. Tak jsem to zkusila taky.

Tadááá:





Lněný povlak na peřinu aka super lněný ubrus. Modré polštáře a beton, ten musí být. Vydrželo jen chvilku, než přišli chlapi domů. Povlak na peřinu jsem zase uklidila, aby si nemysleli, že mi už dočista hráblo. Že bych si třeba na stole chtěla ustlat...


Betonový květináč s podtáckem


Atmosféra, kterou z fotek vidíte se mi líbí a plánuji nákup lněného ubrusu, máte někdo tip, kde sehnat pěkný a kvalitní?

4 komentářů

  1. Ach ten len!!! To jeho pomačkané kouzlo! Je to nádhera! Obzvlášť v kombinaci s tím betonem! Ubrus jsem prozatím také nepraktikovala, ale úplně jste mě nahlodala...

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, vypadá to úžasně. Krásně nafoceno a atmosféra dokonalá, já bych povlečení nepoznala. Krásně vše ladí s polštářky na lavici.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, vypadá to moc hezky. Kvalitní lněné ubrusy mají třeba v HaM home...

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to opravdu chladivě ;) Ubrusy vyrábí česká značka Vydra&Volkmer, mají i velký výběr barev. A také značka LenLinen ve spíše přírodních odstínech. Obě české. O lněném ubrusu uvažuji také, ale asi si jej ušiju. Krásný den:)

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více