Postel pro holčičku

11:52

Když jsem v minulém příspěvku psala, že jsme zrušili postýlku, nebylo by od věci ukázat i novou postel Pro Emu. Ti, kteří sledují můj Instagram už novou postel viděli. A pro vás ostatní mám její fotky právě dnes. Vlastně vše co se pořizuje už má nějaký půdní koncept, nosím v hlavě jasnou představu, jak bude její pokoj vypadat. Vše ostatní je provizorium. Jako spací koutek pro Emu.

Ale takhle to bude vypadat i na půdě, v jejím pokojíčku. Jen tam bude víc místa na ostatní vybavení, které je různě uložené po celém domě. Třeba tam bude mít svůj domeček pro panenky, který je v obýváku, obří krabici s lego duplo a vozík pro panenky a jejich příslušenství.
Zatím má Ema koutek u nás v ložnici. V posteli usíná, ale v průběhu noci se stejně přesune k nám. I za pár hodin samostatného spánku díky, tak to nehrotím a do její postýlky nad ránem ji necpu.

Pejsek od bráchy k Vánocům

Postel IKEA pro holčičku


Postel je IKEA, rozkládací až na délku klasické postele, ale šířka je 80 cm. Zatím perfektně vyhovuje složená na nejmenší délku 130 cm. Rozhodovala jsem se ještě nad jednou, ale tahle ve finále působí hrozně vzdušně, do prostoru krásně zapadne a na rámy lze namotat světýlka a jiné dekorace.



To je království naší malé princezny.
Pěkný den všem,
M.

10 komentářů

  1. Tak to je paráda!
    My sme práve túto kovovú rozťahovaciu posteľ z Ikea, ale čiernu, Dorotke zlikvidovali a vyložili pred dom pre tých, čo berú železo:-/ Už nie je Dorotina izba, minulý rok sme ju celú okrem drevenej dlážky pretreli bielym osmo voskom a muž si tam spravil pracovňu.Tento rok tam musíme vyriešiť úložné a prespávacie miesta a tú dlážku natrieť na bielo.
    Dorotka ostáva zatiaľ v Londýne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,
      ona je taková hezky uni, pro děti malé i větší. Snad u nás taky dlouho vydrží.
      Bílý osmo vosk se mi u vás líbí a už se těším jak vyřešíte novou výzvu.
      Pozdravuji.

      Vymazat
  2. Postýlka je opravdu pěkná, přijde mi taková trochu retro...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo,
      přesně, úplně k ní vidím retro medvídky a dřevěné koníčky.
      Děkuju.

      Vymazat
  3. Já mám s bílými, kovovými postelemi obecně problém, evokuje mi to stará nemocniční lůžka. Když kovovou, tak vyrobenou uměleckým kovářem. Ale proti gustu.........
    I.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by takhle vypadaly nemocniční lůžka, hned by se v nemocnicích lépe spalo. Tahle má tak krásné detaily, ideální holčičí království na pohled i omak.
      Přeji hezký den.

      Vymazat
  4. Je nádherná! Krásně jste vybrali a krásně zařizujete. S tím spaním úplně chápu :).U nás kluci taky už ve svých,ale stále vedle mé postele ;) a stejně přelézají :).

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsme měli také kovovou bílou manželskou postel s různými detaily, moc ráda na ni vzpomínám. Takže se mi postýlka pro Emu líbí moc a hlavně, že lze posunovat s růstem.
    Martino měj hezké dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Isnpirace mnohem více